Monteur75

turboturbo

Forumguru
@Monteur75 welkom!

Je bent niet de eerste / enige monteur hier op het forum.

Vanwege soms bepaalde ik noem het maar 'beeldvorming' tussen sommige dealers en dit forum en vice versa, zou het kunnen dat je misschien een bepaalde mate van anonimiteit wilt hanteren. Zoals waar je werkt bijvoorbeeld. Je collega @Monteurtje heeft dat iig wel zo gedaan. En dat begrijpen we en respecteren we.
Ook om uit de problemen te blijven met bv je eigen werkgever.

Heb jij hierover ook nog een bepaalde voorkeur of zienswijze? (zonder dat we nu een discussie moeten starten daar over)

Monteur75

Actief lid
@Monteur75 welkom!

Je bent niet de eerste / enige monteur hier op het forum.

Vanwege soms bepaalde ik noem het maar 'beeldvorming' tussen sommige dealers en dit forum en vice versa, zou het kunnen dat je misschien een bepaalde mate van anonimiteit wilt hanteren. Zoals waar je werkt bijvoorbeeld. Je collega @Monteurtje heeft dat iig wel zo gedaan. En dat begrijpen we en respecteren we.
Ook om uit de problemen te blijven met bv je eigen werkgever.

Heb jij hierover ook nog een bepaalde voorkeur of zienswijze? (zonder dat we nu een discussie moeten starten daar over)

Het ligt er een beetje aan wat je op het forum zet en wat je doel is denk ik. Ik heb wel vaker op andere forums gezeten en nooit problemen ondervonden met werkgever(s)

RefleCs

Forumguru
Expertise is altijd meer dan welkom! Geniet van ons gezellige maar ook zeer zeker informatieve forum!

Bovenaan Onderaan