Mooi?

higgy

Forumguru
037d_1.JPG

Ik vind het wel een beetje mooi, eigenlijk. Zeker als je het hele plaatje dan ziet:

0fe9_1.JPG

Wat vinden jullie?

Een beetje veel Audi-achtig.
Ziet er wel mooi uit, maar hij heeft dan ook een andere bumber.
Kijk maar naar de mistlichten en de lamellen.

TL@

Forumguru
Teveel Audi wannabe. Als je wilt dat je auto eruit ziet als een Audi, moet je een Audi kopen vind ik.

Net zo een mindere afwerking als je ziet bij booskijkers e.d., te veel naden en overduidelijk dat het niet zo bedoeld is. Koop dan gewoon een echte audi.

___JC___

Forumguru
Nou ik kwam gisterochtend op de a4 richting Amsterdam zo een octavia tegen!!

Voor zo een passat look-a-like gril, achter een chrome plaat waar het kenteken op bevstigd was en chrome spiegelkappen.
Volgens mij had ie ook xenon ZONDER die rare gele lampjes ernaast (zie ook het andere draadje). Ik had m bijna aan de kant geduwd om te vragen hoe hij die lichten zo gekregen heeft..

Nee - te opzichtig. Doet me denken aan die amerikanen met hun slecht-onderhouden-gebit-voorzien-van-beugel-front (Chrsysler geloof ik).

edit: Chrysler bedoel ik (maar met zo'n smoelwerk ga je vanzelf slissen!)

purk

Senior Member
die lampjes kun je gewoon kopen bij de VW/audi dealer, deze hebben speciaal lampen die witterlicht uitstralen voor de audi, 5 watt steek en lijken op die van phillips maar sijn dan blauwer.

Als ik er aan denk dan zal ik het nr een opschrijven.

___JC___

Forumguru
die lampjes kun je gewoon kopen bij de VW/audi dealer, deze hebben speciaal lampen die witterlicht uitstralen voor de audi, 5 watt steek en lijken op die van phillips maar sijn dan blauwer.

Als ik er aan denk dan zal ik het nr een opschrijven.

Ik heb inmiddels Phillips silvervision in mn knipperlichten en Phillips Bluevision in mn stadslichten. Nog steeds geel.. :eek:
De enige optie zou zijn LED lampjes maar die zijn me iets te duur (ruim 100 eutjes met inbouw volgens de dealer).

Zie ook http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=5160&highlight=xenon

joergarms

Senior Member
die bumperbende ziet er niet uit.
Wat die ledjes betreft, 100 euro is echt totaal overdreven, bereken even welke weerstand je moet hebben en soldeer die in de draad, dan is er niets aan de hand.

Bovenaan Onderaan