Mooie plaatjes van de Rapid Sport

CDK

Forumguru
avututeh.jpg

y4a2y7y5.jpg

qygeqa8e.jpg

uby3u3ab.jpg

jujana6y.jpg

CDK

Forumguru
ik ook niet helaas, want zo is het écht wèl een heel dikke auto, als ik moest kiezen tussen een Golf 7 of deze dan wist ik het wel

Noord26

Forumguru
De importeur bepaald welke opties er mogelijk zijn en welke opties aan een uitvoering vast zitten. Schijnbaar is er bewust voor gekozen op de Xenon optie niet aan te bieden, terwijl plaatjes laten zien dat het wel mogelijk is vanuit de fabriek.

Wij stonden in het verleden voor de keuze voor een full-option nieuwe Rapid of en 2e hands SuperB. De Rapid miste een aantal opties die wij wilden, maar niet te leveren waren. Daarom weet ik zeker dat het niet mogelijk was als optie om Xenon te bestellen.

Rallye

Forumguru
Xenon lijkt niet leverbaar. De Konfigurator op skoda.at geeft altijd een goede indruk van wat wel en niet leverbaar is ten opzichte van Nederland. Daar staat ook geen xenon in.....

ertromp

Forumguru
Echt jammer dat zo'n concept niet op de markt komt.
Uiteindelijk draait het weer om de kosten en belangstelling voor dergelijke modellen

CDK

Forumguru
dat is nog niet gezegd natuurlijk, wie weet komt er eind van het jaar of begin volgend jaar alsnog zo'n Sport of RS uitvoering, misschien dat er op 11 juli meer nieuws is als de O3 RS gepresenteerd wordt??

Der Einser

Forumguru
Bij het evenement Worthersee pronken de VAG fabrikanten altijd met conceptmodellen / studiemodellen.
De meeste komen nooit op de consumentenmarkt terecht. Zijn vaak te extreem, te duur of slaan te weinig aan bij het 'grote' publiek. Helaas veel te vaak, want dit is wel echt een gave jetta,.. ehh,.. Rapid

Joske

Forumguru
Maar even voor alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen:
de Rapid Spaceback is toch wel met xenon leverbaar?

Bovenaan Onderaan