Mooie RS

rudolfi

Forumguru
Goed idee Corne. wij rijden zelf met porsche wielen onder de beetle van mn vriendin. en dat bevalt super.
ze kosten wel een beetje maar dan heb je ook wat

• Leuk
Waarderingen: CDK

michelover

Forumguru
Mooie kaal gemaakte RS. Porsche velgen :thumbsup: alleen jammer dat ie dan de Porsche emblemen niet door de nieuwe Skoda emblemen vervangt. Alle velgen die erna komen :deuk:. En verlagen is best mooi maar dit is mij een beetje te laag, geloof niet dat ie normaal over een drempel kan. Dubbele uitlaat is wel weer top.

Der Einser

Forumguru
@michelover: je hebt blijkbaar niet het hele topic gelezen. Hij heeft airride dus kan veel makkelijker over heuvels en drempels dan jij zelf :D Zet hij hem gewoon op zijn hoogste stand en dan is het net een offroad versie.

michelover

Forumguru
@Der Einser, nee daar heb ik denk ik overheen gelezen. Maar ik kan gewoon normaal over drempels met de toegestane snelheid, heb ik geen airride of andere systemen voor nodig. Dat is het voordeel van niet extreem verlagen.

Der Einser

Forumguru
Ik moet helaas wel vaak kruipend over de drempels, met name die in het begin van mijn straat,.. dat is geen snelheidsdrempel of vluchtheuvel,... dat is een BERG!

Maar ach,... wie mooi wil zijn, moet pijn lijden,... wie laag wil zijn moet omrijden :D
(quote Michiel)

Ik hoorde ook een leuke bij Fast 'N Loud (Gas Monkey Garage)

If you want to give your car more 'attitude' than lower the 'altitude'

Noord26

Forumguru
Jij wilt zo laag rijden, niet zeuren dan! Te laag is ook niet mooi. :)

Met het standaard verlaagde-/sportonderstel ben ik nog geen drempels tegen gekomen die niet normaal te nemen zijn tov een niet verlaagde.

Noord26

Forumguru
Je koppelt nu in 1 zin de woorden 'mooi' en 'laag/lager/laagst' aan elkaar. Dat is best knap. Smaken verschillen. :tongue:

Ben benieuwd hoe het er nu voor staat met deze kar. Want het topic staat al weer lang in de ijskast..

s-line

Forumguru
Dit is echt uit de oude doos hoor, hij doet al niet veel meer met de octavia.
Al zijn tijd steekt hij nu in het bouwen van een dikke golf 1!
Deze skoda was 4 jaar geleden al te bewonderen op mivw!:D

Der Einser

Forumguru
Je koppelt nu in 1 zin de woorden 'mooi' en 'laag/lager/laagst' aan elkaar. Dat is best knap. Smaken verschillen. :tongue:

Ben benieuwd hoe het er nu voor staat met deze kar. Want het topic staat al weer lang in de ijskast..

Ja klopt.
Gelukkig maar dat smaken verschillen.

Topic is inderdaad vrij oud,.. volgens mij heeft ook alweer een andere auto. In ieder geval heeft hij ook een Golf MK1. Wederom een groot en mooi project.

Falcon

Donateur
Mag ik dit even spuuglelijk vinden? De subtiel eerste aanpassingen.. heel netjes en subtiel.. maar daarna?

Falcon

Donateur
De velgen passen in mijn ogen totaal niet bij het exterieur of interieur van de auto. Dan de 2 rioolpijpen passen totaal niet in proportie met de auto.

Noord26

Forumguru
De hele start van het topic is gebaseerd om een persoonlijke mening: mooie RS/mooi project. Dat Einser zich af vraagt wat er precies door anderen lelijk gevonden wordt is, zoals hij zelf ook al reeds aan gaf, afhankelijk van persoonlijke smaak.

En daarover valt niet te twisten. :arghh:

Rosinfield

† In Memoriam
Even afgezien van de esthetiek, mag dat zo maar? Lijkt me n.l. potentieel wel een gevaar voor de verkeersveiligheid ivm (oog)verblindendheid

Der Einser

Forumguru
De velgen passen in mijn ogen totaal niet bij het exterieur of interieur van de auto. Dan de 2 rioolpijpen passen totaal niet in proportie met de auto.

Daar zal hij heel anders over denken.
EN ik vind het inderdaad ook wel wat hebben,... op de uitlaat na, die valt net iets te groot uit naar mijn mening.
Verlaging, de wielen en de overige details vind ik geslaagd.

De hele start van het topic is gebaseerd om een persoonlijke mening: mooie RS/mooi project. Dat Einser zich af vraagt wat er precies door anderen lelijk gevonden wordt is, zoals hij zelf ook al reeds aan gaf, afhankelijk van persoonlijke smaak.

En daarover valt niet te twisten. :arghh:
Ik wilde inderdaad weten wat hij precies bedoelde. Falcon schreef: DIT vind ik spuuglelijk.
Ik wilde specifiek weten wat dan,.... aangezien ik niet alles mooi vind aan deze auto.
Zoals jij zegt: over smaak valt niet te twisten. Anders hadden we allemaal in een Prius Wagon gereden,... toch Falcon;)

Bovenaan Onderaan