morgen wordt ie geleverd

ericb

Actief lid
Eindelijk is het dan zover.
Morgenochtend ga ik hem ophalen. Gezien de weersvoorspelling ben ik blij(voor de kinderen) dat ik de het zonweringspakket ook besteld hebt.

Potje

Actief lid
Thank you very much, rub it in!
Gelieve een beetje rekening te houden met de wachters onder ons........

Tsja, baas boven baas...... ericb is al blij met zijn aflevering bij de dealer!

Wiseguy

Actief lid
Ik neem aan dat je Wiseguy (that's me) bedoelt.... /forum/images/graemlins/grin.gif

Ik was gewoon ontzettend benieuwd naar de Storm Blue lak.... zeker aangezien we eigenlijk niet precies wisten wat we nou precies hadden gekozen. We hebben wel een proefstaal gezien, maar dat zegt eigenlijk nog steeds niets.

Vandaar dat ik zo blij ben dat mijn auto nou al bij de leverancier staat..... natuurlijk ook omdat ik morgen mijn eigen auto al moet afgeven aan de persoon die mijn Laguna overneemt en ik op dat moment een huurauto mee krijg.... dat is toch altijd minder luxe dan je eigen auto, zeg nou zelf.... /forum/images/graemlins/laugh.gif

Maar nu blijkt dat ik slechts 1 weekje met die huurauto hoef rond te karren.... daarna is het tenminste lekker cruisen.... /forum/images/graemlins/cool.gif

AMBIO2

Actief lid
Huh zonweringpakket, je hebt toch airco
zet die maar es aan ze zullen je smeken
om een winterjas. /forum/images/graemlins/grin.gif
Veel rijplezier

sbm

Lid
Hmm, ik heb de mijne 1 week na die van jou besteld. Heb nog niets gehoord van de dealer. Zal dus niet zo lang meer gaan duren lijkt me.

Ik heb inmiddels ook wat startproblemen met mijn huidige auto, dus dat zou goed uitkomen.

ericb

Actief lid
ambio2,
Natuurlijk heb je airco maar ik merk dat mijn kinderen(te eigenwijs en te klein voor zonnebrillen) veel last hebben van velle zon. De ramen coaten zou ook een optie zijn maar is veel duurder. Bijkomend voordeel van de zonwering is dat ik die in de wintermaanden of in het donker makkelijk kan verwijderen. De schermen schijnen er mooi te passen, ik heb ze ongezien besteld, even afwachten dus.

ericb

Actief lid
sbm,
De mijne was vorige week dinsdag al bij de dealer binnen, waarschijnlijk hoef je niet meer zo lang te wachten!
Ik hoop dat je oude aoto het nog even blijft doen!

sbm

Lid
En inderdaad... vandaag maar eens even gebeld met de dealer: het wordt volgende week woensdag!!!!!

/forum/images/graemlins/smile.gif

Wiseguy

Actief lid
Ik heb de zonneschermen gezien bij Wolstad in Tilburg... ze passen inderdaad perfect in de ramen.... helaas kwam het voor een Combi nogal ongunstig uit en heb ik ze niet meegenomen in de lease.... kwam alles bij elkaar op € 277,00

ericb

Actief lid
Dat is dan ook het enige voordeel van zelf kopen, zolang de bankrekening het toelaat kun je gewoon bestellen wat je wilt. Zo verhinderde mijn bankrekening de xenon verlichting.

Bovenaan Onderaan