misschien kan je je eerst ff voorstellen
Hallo ik ben Ernst, dit is mijn eerste Skoda, best een verandering na alltijd Toyota en Nissan (Qashqai) te heben gereden
één moet er de eerste zijn met een reparatie,die erg snel bij mij naar voren kwam, Sorry hoor maar ik stond nogal kritisch tegen over het merk Skoda, trauma uit m'n jeugd, (wie koopt er nou een Skoda?) ik wist niet dat het allemaal Volkswagen is geworden, ben uiterst te vreden over de 1.2 TSI motor , benzine gebruik op de snelweg, 1 op 20 bij niet harder dan 100 km en bij 90 km zelfs 1 op 23 ! Dat lukte niet met m'n Nissan Qashqai 1.6 !Hallo ik ben Ernst, dit is mijn eerste Skoda, best een verandering na alltijd Toyota en Nissan (Qashqai) te heben gereden, eerste reparatie: de achterruit wisser motor vervangen Fabia combi TSI 2011,
11.000 km, Gelukkig nog binnen, de wel korte 2 jaar garantie periode
Dank je, eerlijk gezegd snapte ik het forum niet helemaal, Ik heb me rot gezocht naar de "voorstel " pagina maar kon die niet vinden, groetjes ernstwelkom en aangenaam kennis te maken. Tja er zijn soms wel een zaken die eerder kapot gaan helaas