Winger
Lid
Goedeavond.
Ik heb een Octavia 1.6 bouwjaar 2001
Het volgende probleem doet zich voor.
Als ik op gas rij, houdt mijn motor regelmatig duidelijk in.
Dit gebeurd zowel koud als op bedrijfstemperatuur, en als je met het gaspedaal "speelt" wil dit probleem wel eens over gaan. Je voelt de motor ook schokken.
Het brandstof gebruik gaat omhoog, als de motor inhoudt.
Op benzine is er niets aan de hand.
Het MM lampje brandt al weer geruime tijd, maar daar ben ik aan gewend geraakt.
Als ik dit laat uitlezen, krijg ik in de meeste gevallen als foutmelding, Brandstof systeemmensel te arm.
Laats ging het MM lampje plots uit, en was er niets meer aan de hand, de motor accelereerde goed.Een dag later begon de motor weer in te houden en te stotteren, en 20km. later ging het lampje weer branden.
Het lijkt erop, dat wanneer ik overschakel op benzine, het proleem langer wegblijft zodra ik weer op gas overschakel.
Helaas is dit dan maar van korte duur.
Ik heb een Octavia 1.6 bouwjaar 2001
Het volgende probleem doet zich voor.
Als ik op gas rij, houdt mijn motor regelmatig duidelijk in.
Dit gebeurd zowel koud als op bedrijfstemperatuur, en als je met het gaspedaal "speelt" wil dit probleem wel eens over gaan. Je voelt de motor ook schokken.
Het brandstof gebruik gaat omhoog, als de motor inhoudt.
Op benzine is er niets aan de hand.
Het MM lampje brandt al weer geruime tijd, maar daar ben ik aan gewend geraakt.
Als ik dit laat uitlezen, krijg ik in de meeste gevallen als foutmelding, Brandstof systeemmensel te arm.
Laats ging het MM lampje plots uit, en was er niets meer aan de hand, de motor accelereerde goed.Een dag later begon de motor weer in te houden en te stotteren, en 20km. later ging het lampje weer branden.
Het lijkt erop, dat wanneer ik overschakel op benzine, het proleem langer wegblijft zodra ik weer op gas overschakel.
Helaas is dit dan maar van korte duur.