Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hallo, mijn 2016 combi maakt sinds kort een raar geluid bij een koude start. geluid klinkt alsof de uitlaat lek is, dit geluid verdwijnt na opwarming. iemand bekend met iets dergelijks?
Klinkt bijna alsof je een probleem hebt met de hydraulische klepstoters; maar misschien dat er iemand met een plausibele verklaring komt…
Peilstok de laatste tijd nog uit het blok getrokken?
Een ratel bij een O2 is idd niet raar, maar dit is een O3 met een distributieriem, die hoort niet te ratelen.
Ik zou even rond de auto lopen met open motorkap om te kijken waar t geluid het sterkste is. Dat geeft al iets meer indicatie waar t probleem kan zitten.
Mijn vorige O3 met 1.0 (ook 2016) had dat ook in z’n laatste jaar (na 3 jaar en iets van 40K km). Geen idee wat het was, vond hem ook wat metalig klinken bij koude start. De huidige heeft het (nog?) niet.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.