Motoraanduiding verwijderen, kan dat direct?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister9

Actief lid
Hallo,

Morgenochtend gaan we de O2 Combi ophalen bij de dealer... Ik heb toen doorgegeven dat de motoraanduiding (tsi) verwijderd mag worden, maar twijfel of dat goed doorgekomen is. Stel ik kom daar morgen, en het staat er toch op. Kunnen ze dat dan direct verwijderen terwijl ik erop wacht? Of moet je daar weer voor terugkomen?

En hebben andere hun motor- of modelaanduiding weg laten halen? Spijt van?

RefleCs

Forumguru
Dit is voor de dealer een simpele ingreep. Ik ben met mijn vorige auto langsgereden en binnen 10 minuten was ik weer weg (Het was dat de koffie zo heet was :tongue:) Kortom dat zouden ze zo moeten kunnen doen. En het koste me ook nog eens niets. Stukje goodwil service van mijn dealer :D

Persoonlijk vind ik een cleane achterkant mooier. Dus spijt heb ik er nog nooit van gehad.

Op onze (nieuwe) auto staat alleen "Octavia" vermeld. Ik heb niet gevraagd om het e.e.a. te verwijderen of toe te voegen dus van fabriek af zat er al geen motoraanduiding op.

Canon-Eye

Forumguru
En hebben andere hun motor- of modelaanduiding weg laten halen? Spijt van?
Ik rij al minstens 30 jaar zonder al die rommel op de kont - nóóit spijt gehad. Alleen het centrale merklogo, verder niks.
Meestal is het voldoende om de boel met een gewone föhn een beetje warm te stoken zodat de lijm zacht wordt. Als je er dan een visdraadje of zo achterlangs haalt, komt het zonder problemen los; eventuele lijmresten wegpoetsen met een beetje spiritus, wasbenzine o.i.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan