Motorlampje brand met storing po304

Goededag wie kan mij helpen?

ik heb net een skoda fabia 1.4mpi lpg3 uit 2003 gekocht.

Toen ik er mee naar huis reed bleef de temp meter op de bodem liggen en voor de rest
deet alles het goed. Dus heb ik de thermostaat en huis en sensor vernieuwd.
Een beurtje gegeven met de correcte olie en correcte bougies via kenteken besteld. Er is voor dat ik de auto kocht een waterpomp en bobines vernieuwd. Toen ik naar huis reed ging het goed de volgende dag rijd ik naaar waalwijken opeens gaat de moterlampje branden en houdt hij af en toe in of stottert effe en dat gebeurde van waalwijk naar drunen 4 keer ondertussen ging het lampje ook uit. de volgende dag ging het goed tot dat hij warm werd toen begon het weer dus later nog een stuk gereden en ja hoor brand alleen als hij warm is als de temp precies in het midden is waar die dan blijft staan. meteen de auto uitgelezen en gaf de code po304 aan cylinder misfiring wat kan dat zijn pakkingen zijn heel en ik zal morgen de compressie meten maar denk dat die goed zijn. wie kan mij helpen of heeft dit vaker gezien
alvast hartelijk dank gr john

opgelosd had mijn auto naar poetscentrale gebracht en toen ik hem terug kreeg was hij goed dus denk gewoon ergens een vuile sensor of zo rijdt weer als een zonnetje

Bovenaan Onderaan