Move & Fun Citigo werkt niet?

Robbert1978

Nieuw lid
Ik heb een Move & Fun navigatie gekregen voor sinterklaas. Mijn Citigo is nog in bestelling dus echt uittesten kan ik de Move & Fun nog niet.

Echter, als ik hem op de pc wil aansluiten en ik zet de Move & Fun aan kom ik niet verder dan het beginscherm. Ik hoor dan de usb een piepje geven van er is een apparaat aangesloten. Even laten weer een piepje alsof hij zegt: apparaat losgekoppeld.

Ook zie ik op een bepaald moment een tekentje op het scherm van de Move & Fun met een computer. In de handleiding die ik op internet zie lees ik daar iets over dat hij dan niet goed is aangesloten? Maar de stekker zit er wel goed in.

Doe ik iets verkeerd? Of ben ik gewoon te voorbarig en werkt hij pas als ik hem in de auto aansluit?

Cordoba

Forumguru
In de auto moet ie volgens mij sowieso aangemeld worden in de ECU als diefstalbeveiling. Je PC heeft geen ECU, dus ik denk dat het logisch is.

Visitor538

Senior Member
In de auto moet ie volgens mij sowieso aangemeld worden in de ECU als diefstalbeveiliging. Je PC heeft geen ECU, dus ik denk dat het logisch is.

Had hetzelfde bij de CityGo van mijn vrouw.
Dacht even slim te zijn en had aangemeld in de CityGo van mijn schoonzus.
FOUT. Toen ik hem aansloot in de auto van mijn vrouw waren de rapen gaar.
Navi werkte niet meer en zowel Module in de auto als het apparaatje zelf moesten worden gereset bij de garage.

Dus let op!

Robbert1978

Nieuw lid
Oke dus als ik het goed begrijp moet ik gewoon wachten tot mijn eigen auto er is, hem daar aansluiten en aanmelden en dan werkt hij gewoon en hoef ik mij nu geen zorgen te maken omdat hij nu zonder hem aan te sluiten in de auto nog niet werkt...

Visitor538

Senior Member
Oke dus als ik het goed begrijp moet ik gewoon wachten tot mijn eigen auto er is, hem daar aansluiten en aanmelden en dan werkt hij gewoon en hoef ik mij nu geen zorgen te maken omdat hij nu zonder hem aan te sluiten in de auto nog niet werkt...

Geduld is een schone zaak.
Ik mocht willen dat ik dat wat meer had.
Hahahaha :banghead:

EdK

Forumguru
En aangesloten op pc zie je niet een apparaat (schijf) in verkenner verschijnen ?
Want je zal misschien usb drivers nodig hebben voor die MF !?

Heb de M&F sinds vorige week.
Vandaag voor het eerst als navigatie gebruikt, op de heenweg perfect.
Op de terugweg M&F in de houder geplaatst...zwart en bleef zwart.
Niet aan de pruttel te krijgen.
Gaat niet aan...wat te doen ?
Maandag maar naar de garage....is daar een reset mogelijk, of moet de M&F opgestuurd worden naar ....?
Krijg je dan een vervangende M&F ?
Iemand dit al bij de hand gehad ?

Heb er tweedehands een gekocht en moet zeggen dat het vanaf het eerste moment super deed, hoefde niets in leren of zo. Twee keer bleef het vast zitten in een tunnel ( gewoon met reset knop aan de achterkant opnieuw gestart).
Ook de vrijspreek functie werkt top. Ben er echt tevreden mee.

Heb de M&F sinds vorige week.
Vandaag voor het eerst als navigatie gebruikt, op de heenweg perfect.
Op de terugweg M&F in de houder geplaatst...zwart en bleef zwart.
Niet aan de pruttel te krijgen.
Gaat niet aan...wat te doen ?
Maandag maar naar de garage....is daar een reset mogelijk, of moet de M&F opgestuurd worden naar ....?
Krijg je dan een vervangende M&F ?
Iemand dit al bij de hand gehad ?

Sorry, bleek leeg te zijn. Na opladen geen probleem meer. Ook de software update en Freshmaps downlad ging ok.

Bovenaan Onderaan