Move & Fun micro sd

MRNX

Forumguru
Dag mensen,

sinds anderhalve week rij ik met veel plezier in de Citigo Tour, en zeker na aanschaf van het Move & Fun systeem van @johnboy . Nogmaals dank daarvoor John, ben er blij mee.

Ik heb een vraagje over de micro sd kaart die in de M&F zit. Volgens de gebruiksaanwijzing is deze niet nodig voor de navigatie, maar als ik de bestanden op het kaartje bekijk, staan daar toch enkele gegevens van Navigon op. Ik zou graag een groter kaartje kopen, zodat ik daar meer muziek op kan zetten. Is dit mogelijk of moet ik die Navigon bestanden overzetten?

Bij voorbaat dank, Marnix

Weet iemand ook hoe ik de radio logo's weer terug krijg op de move&fun? Na een update ben ik alles kwijt? BVD

op het vwupforum.nl (is ook voor Mii en Citigo) is er een heel topic aan gewijd, inclusief een zip bestand met alle logo's
daarmee is het bij mij gelukt

Hoi...dit heb ik gezien maar lukt me niet om op de move & fun te krijgen? heb jij een link waarin dit precies staat?

BVD

Bedankt...zal eens kijken dat dit lukt? Inmiddels geprobeerd maar krijg de map met logo's niet in het mapje logos afs...?

Laatst bewerkt:
je moet alle logo bestandjes uitpakken /unzippen en allemaal selecteren, kopieren en plakken in de aangegeven map niet via Fresh maar gewoon via de verkenner.

Bovenaan Onderaan