Move & Fun muziek op een micro kaart.

Volgende week ontvangen wij de Skoda Citigo Sprint en op de terugweg wil ik graag al van muziek via de M&F genieten.
Wil graag een deel van de muziek van mijn Ipod classic 60gb op een 32gb class 10 Micro sd card zetten.
Is dit een goede keus en moet ik nog letten op specs bij die micro card; of kan/moet het helemaal anders ?
Ik heb ergens gelezen dat er mogelijk problemen zijn als de muziek wel of juist niet in één folder op de micro card gezet wordt ?!
Kortom, wie van de "Willy Wortels" op hrt forum helpt deze beginneling goed op weg (met muziek dan).

Is bijv. de leessnelheid van de beoogde Blokker kaart voldoende ?

Bijlagen

• blokker Micro 32gb.JPG
    blokker Micro 32gb.JPG
    22,6 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Hier kan ik misschien al een antwoord in vinden, maar gebruik(er)s ervaringen zijn altijd welkom natuurlijk.
Bedankt, Harry.

Bijlagen

• HANDLEIDING MOVE&FUN SKODA.pdf
    1,5 MB · Weergaven: 28

hpolie

Senior Member
@altijdweer:
Die Philips Class 10 Micro SD-kaart 32 GB is perfect wat de snelheid betreft, en wat de indeling moet zijn daar heb ik geen ervaring mee.

En die handleiding is heel mooi, alleen moet je er zoveel van lezen en onthouden, maar wat ik wel snel even gelezen heb, dat je goed moet opletten aangaande de software te installeren dat die maar op een PC of Laptop mag staan? volgens de handleiding.

Veel succes, Henk

Nog een aanvullende vraag.
Als je muziek afspeelt via een micro card (scherm Media ?) op de M&F, kun je dan wel op het scherm de navigatie volgen ?
En dempt de muziek als de navigatie met stem aanwijzingen geeft ?
Of is het handiger/simpeler om de Ipod classic rechtstreeks via aux op de Funky aan te sluiten ?
Wie heeft dé oplossing ?

Garmin kondigt wel een nieuwe OEM Gemini aan; iets voor onze nieuwe auto over een paar jaar ?
Maar eerst eens lekker aan de gang met de Move & Fun...

Bijlagen

• 6a00d83451bb7069e2019b0142fd96970c.jpg
    6a00d83451bb7069e2019b0142fd96970c.jpg
    480,8 KB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan