Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb zelf ook een Nexus, helaas zijn er geen mogelijkheden tot het afspelen van een mp3-cd.
Ik heb zelf een Dension met een ipod aangesloten, de optie die jij zelf al hebt gevonden is een
goede oplossing van je probleem.
@barretje ik heb ook eens dension gehad in een vorige auto, toen moest deze aangesloten worden op de cd-wisselaar en kon ik dan maar 99tracks per cd afspelen. In totaal had ik maar 6 cd's in de wisselaar waardoor ik nog geen 600 liedjes kon afspelen, is dit bij de nexus ook zo?
Ik heb de cd-wisselaar eruit gehaald, nu ligt er een draadje in mijn asbak waar ik de ipod op aansluit en
dan kan ik gewoon alles afspelen via de ipod. Ook heb ik een kabel liggen voor usb-sticks, daar geld wel
voor dat je maar 6 afspeellijsten kunt maken met maximaal 999 nummer per stuk ( geloof ik ).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.