MP3 houder

Inge

Lid
Ik wil begin 2013 toch een andere MP3 houder in de auto gaan maken dan degene die ik nu heb (bevalt niet erg goed) en ben uitgekomen op de Carcomm CMIC-03 Mobile iPod Music Carkit iPod Video 30/60/80GB http://www.pdaplus.nl/nl/carcomm-cmic-03-mobile-ipod-music-carkit-ipod-video-30-60-80gb.html. Nu heeft deze 2 tulp stekkers die aan de achterkant van de radio moeten worden ingestoken. Heeft iemand enig idee of onze radio deze stekkers hebben anders moet ik met een verloop stekker vanuit de aux gaan werken en dat ziet er natuurlijk veel minder strak uit. Ik heb bewust voor deze gekozen omdat er ook al materiaal bij zit om de houder rechtstreeks op de radio aan te sluiten via de 12v adapter. Maar desondanks andere gedachtes m.b.t. tot andere houders van harte welkom.
Om hem te bevestigen wil ik of voor de Brodit clip gaan of die van Kuda. Onderstaand is beide Kuda - iemand advies voor welke van deze 2 te gaan als het Kuda wordt. Vind m.n. de rechtse mooi wegvallen - heeft nu licht de voorkeur

29680x_4.jpg
of deze
096800.jpg

rikusples

Senior Member
Sinds kort heb je begrijp ik een Move & Fune als je de juiste telefoon hebt met bleutooth dan hebt je geen apparte mp3 speler nodig.
Dan speel je je muziek via de M&F af.

Bovenaan Onderaan