nicoboetje
Nieuw lid
Ik heb nu mijn nieuwe O2 een weekje, en ben er echt zeer tevreden over. Maar, toch een probleempje met de radio. Als ik probeer een mp3 cd af te spelen leest hij soms wel, maar meestal de mp3 cd niet. En als de radio dan eindelijk eens (ongeveer 1 op 10 keer) een mp3 cd uitleest duurt het eindeloos om te veranderen van liedje, vooropgesteld dat het kraam niet vastloopt (wat ook al gebeurd is...). Onnodig te zeggen dat dit redelijk frustrerend is bij een nieuwe wagen. Om het allemaal nog wat vreemder te maken leest hij één mp3 cd perfect uit, maar de titel en uitvoerder worden dan wel niet op het scherm weergegeven, en bij de andere mp3 cd's die ik er in steek wel (als ze werken wel te verstaan).
Gewone cd's worden ten andere zonder probleem afgespeeld.
Ik ben al naar de dealer geweest, en daar hebben ze nog nooit van dit probleem gehoord. Een update van de radio kunnen ze niet doen, daar er reeds de laatste nieuwe software opstaat. Ik moest het nog een weekje bekijken, en als mijn wagen binnenmoet voor de controle na 1500km, en het probleem was er nog steeds, gingen ze contact opnemen met Brussel (ben Belgische rijder).
Heeft er iemand al dergelijk probleem gehad, of er al van gehoord? Ik hou jullie op de hoogte...
Groetjes
Gewone cd's worden ten andere zonder probleem afgespeeld.
Ik ben al naar de dealer geweest, en daar hebben ze nog nooit van dit probleem gehoord. Een update van de radio kunnen ze niet doen, daar er reeds de laatste nieuwe software opstaat. Ik moest het nog een weekje bekijken, en als mijn wagen binnenmoet voor de controle na 1500km, en het probleem was er nog steeds, gingen ze contact opnemen met Brussel (ben Belgische rijder).
Heeft er iemand al dergelijk probleem gehad, of er al van gehoord? Ik hou jullie op de hoogte...
Groetjes