Multi funct. stuurwiel

rem

Nieuw lid
Weet iemand of het mogelijk is om de toets bediening van het stuurwiel aan te passen?
Nu is het namelijk zo dat de volumeknoppen aan de rechterkant zitten, terwijk ik het veel prettiger zou vinden om deze aan de linkerkant te hebben.
De knoppen zelf hoeven niet verplaatst te worden. als de functionaliteit maar aangepast kan worden. (draadjes omdraaien??)

smg

Lid
Haha, ik heb daar ook al eens aan zitten denken, omdat ik met mijn linkerhand altijd het stuur vastheb.

Henny

Actief lid
Wat doe je met rechts? Toch in de vertegenwoordigershouding hè? (over de rugleuning van de passagiersstoel)

rem

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Haha, ik heb daar ook al eens aan zitten denken, omdat ik met mijn linkerhand altijd het stuur vastheb.

[/ QUOTE ]

Inderdaad, dat heb ik dus ook. Heeft niemand hier al eens uitgezocht of dat technisch mogelijk is...

Remco28

Actief lid
Of het stuur ondersteboven zetten? /forum/images/graemlins/shocked.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

VEEJAY

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Wiseguy doet zijn naam eer aan!

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

smg

Lid
@Henny: met mijn rechterhand bedien ik mijn radio, rommel ik wat op mijn laptop, blader wat in een boekje of pak ik wat van de achterbank. Hoezo?

Bovenaan Onderaan