Multifunctioneel rs stuurwiel

Octaviars2012

Nieuw lid
hallo mensen, ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Octavia RS TDI uit 2012. Nu heb ik een rs stuurwiel zonder bediening voor de radio en telefoon, maar dat zou ik wel graag willen hebben. Heeft een van jullie tips waar ik zo'n multifunctioneel rs stuurwiel vandaag zou kunnen halen zonder meteen de hoofdprijs te moeten betalen ?

Rallye

Forumguru
De RS zonder DSG is nooit geleverd met multifunctioneel stuurwiel, hoewel er wel een onderdeelnummer voor lijkt te bestaan: 1Z0419091AK. Via http://skodateile.cz/index.php?pg=products&menu=Škoda|Octavia II(A5)|Volanty is wel de DGS-variant te krijgen (paddles kunnen verwijderd, maar dan heb je een minder mooi afgewerkt stuur). Mogelijk heb je nog kabeltjes nodig.

Een gewoon Octavia-sportstuur kan overigens voorzien worden van een RS-logo, dus welllicht is dat ook een mogelijkheid.

vleier

Forumguru
ik heb ook al eens gezocht naar zon stuur. Er zijn alleen maar de sturen met flippers te krijgen kreeg ik te horen bij de skoda garage. Hij kon de flippers wel verwijderen maar dan houd ik liever de standaard stuurwiel en dan ga ik wel een keer met 2 hand ervanaf.

Bovenaan Onderaan