Multimedia Columbus

yves1966

Forumguru
Iemand het volgende meegemaakt?
Als de navigatie actief is en ik de radio stiller zet via het stuur, dan heb ik geen geluid meer op de navigatie.

Onderdeel nummer 5E3035816P
Hardware H61
Software 1940
ABT hardware H47
ABT software 2103
Navigatiedatabase 23.10
Media codec 3.1.4

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Rallye

Forumguru
Normaal gedrag voor een VAG navigatie is dat het volume van de navigatiestem zowel vantevoren kan worden ingesteld, als kan worden aangepast door tijdens een navigatiebericht het volume zachter of harder te zetten. Als jij dus tijdens een navigatiebericht het volume naar nul zet, is het volgende bericht ook nul volume. Of is dat niet wat je bedoelt?

yves1966

Forumguru
Nee volume navigatie stond op 75% ongeveer en was geen spraak actief wanneer ik de radio van volume veranderde. In mijn superb nooit problemen mee gehad.

Antera

Donateur
Kijk even in je menu instellingen. Ik gebruik de originele navi nooit dus ook geen ervaring mee. wel met de meldingen vanuit app.

anders eens updaten naar de nieuwe software en kijken of het dan opgelost is. Kan ik je mee helpen

yves1966

Forumguru
Vandaag nog een getest:
Wanneer ik tijdens het gebruik van de navigatie het geluid van de radio wil minderen gaat alles prima. Als ik het geluid van de navigatie aan het stuur wil minderen is dan alle geluid van de navigatie verdwenen. Zal een bug inzitten. Onderhoud is begin november, dan es melden in de garage.

Bovenaan Onderaan