Multimedia

KlaasG

Nieuw lid
Welke multimedia aansluitingen zijn er op een Octavia Combi 1.6TDI Tour Businessline met een Amundsen systeem?

Monteurtje

Forumguru
Je bedoelt MDI? Ipod, USB, mini USB, aansluiting voor 3,5mm jack kabel. Deze laatste zit ook in de Amundsen zelf. AUX aansluiting.

hemi24

Forumguru
Bij mijn weten zijn de Tour modellen (2012) voorzien van een MDI, dus afhankelijk van het type adapterkabel dat je erbij koopt, kun je een iPod, USB of AUX aansluiten...

KlaasG

Nieuw lid
Oke, en waar zitten die in de auto? Ik ga namelijk met die auto een lange reis maken, en ik wil wel graag ik mijn muziek kan luisteren. Is die MDI een optie?

Monteurtje

Forumguru
Ja zijn losse kabels. Was ik vergeten erbij te vermelden. Ipod is de duurste. Tussen de 10 en 20 euro zitten ze ongeveer. En die van de Ipod misschien iets meer als 20 euro

hemi24

Forumguru
MDI-aansluiting zit bij de O2 in het dashboardkastje, aan de bestuurderskant. Hier stop je een verloopkabeltje in voor bijvoorbeeld USB en daar druk je dan een USB-stick of iets dergelijks in. Vervolgens kun je de muziek via je radiounit (of stuurwielbediening) selecteren.

Monteurtje

Forumguru
@hemi. De aansluiting zit toch echt aan bijrijderszijde in dashboardkastje. Is het bij jou misschien achteraf ingebouwd.

Bijlagen

• 6720607.jpg
    6720607.jpg
    9,9 KB · Weergaven: 54

hemi24

Forumguru
Nee, hij zit precies daar zoals op jouw plaatje, maar mijn formuliering was ietwat ongelukkig, net zoals "de binnenkant van je buitendeur schilderen"...

Het blijft in het dashboardkastje; aan de bestuurderszijde...

Beter was misschien geweest om te zeggen aan de kant van de middenconsole.

In elk geval heeft de topic-starter nu een plaatje wáár de aansluiting zit en ook hoe het kabeltje eruit ziet voor de aansluiting van in dit geval een iPod.

Bovenaan Onderaan