Aiii
Lid
Vandaag de nieuwe Autoweek binnen gekregen. Deze week vergelijken ze vier VAG auto's met de 1.8 TSI motor.
De volgende auto's nemen het tegen elkaar op:
-A3 Sportback 1.8 TFSI;
-Skoda Suberb 1.8 TSI;
-Seat Leon 1.8 TSI;
-Volkswagen Passat 1.8 TSI.
Het hele artikel mogen jullie zelf lezen. Maar het weinig verassende eindoordeel wilde ik jullie niet laten missen.
De volgende auto's nemen het tegen elkaar op:
-A3 Sportback 1.8 TFSI;
-Skoda Suberb 1.8 TSI;
-Seat Leon 1.8 TSI;
-Volkswagen Passat 1.8 TSI.
Het hele artikel mogen jullie zelf lezen. Maar het weinig verassende eindoordeel wilde ik jullie niet laten missen.
Kan ik mijn buurman en zijn A4 station weer recht in het gezicht aankijken. :grin:De winnaar is de hier in vier smaken opgediende 1,8-liter TSI motor. De Audi is een toppertje, maar hij is wat duur en wat krijg je relatief weinig uitrusting en ruimte voor je geld. De Leon is een serieuze 'warm hatch' en een heel fijne auto, maar laat op het gebied van afwerking en rij-raffinement te veel steken vallen. De Passat is ook aan de prijzige kant en hij kent een paar praktische nadelen. Er zijn geen echte verliezers; daarvoor wijken de auto's te sterk van elkaar af. Maar we zijn op zoek naar het beste allround-pakket. Als je daarnaar kijkt, en naar de value for money kan er maar één de beste zijn: De Skoda, mét DSG-bak.