Multitest middenklasse diesels

Matra_Murena

Actief lid
Deze keer in de Auto Review een multitest met:

Audi A3 Sportback 1.9 TDI
Chevrolet Lacetti 2.0 TCDi
Fiat Bravo 1.9 Multijet
Ford Focus 1.6 TDCi DPF
Hyundai i30 1.6 CRDI VGT HP
Kia Cee'd 1.6 CRDI VGT
Mazda 3 1.6 CiTD
Opel Astra 1.7 CDTI
Renault Megane 1.5 dCI FAP
Skoda Octavia 1.9 TDI
Toyota Auris 2.0 D-4D-F
Volkswagen Golf 1.9 TDI

3 maal raden. ;)

Tijg

Actief lid
Deze keer in de Auto Review een multitest met:

Chevrolet Lacetti 2.0 TCDi
Fiat Bravo 1.9 Multijet
Ford Focus 1.6 TDCi DPF
Hyundai i30 1.6 CRDI VGT HP
Kia Cee'd 1.6 CRDI VGT
Mazda 3 1.6 CiTD
Opel Astra 1.7 CDTI
Renault Megane 1.5 dCI FAP
Skoda Octavia 1.9 TDI
Toyota Auris 2.0 D-4D-F
Volkswagen Golf 1.9 TDI

3 maal raden. ;)

Woei! Een echte Chevrolet! :489:

Audi Sportback??? Was de gewone A3 niet duur genoeg in vergelijking met de rest? :crazy:

EdK

Forumguru
Skoda Octavia 1.9 TDI
Volkswagen Golf 1.9 TDI

en heb ik t goed ?

Fabia

† In Memoriam
Ik krijg de autoweek vanmiddag binnen, ga eens de test op m'n gemak lezen. In de vorige test tussen Megane Grand Tour en de Golf Variant kwam de O2 al winnaar uit de test. Benieuwd naar deze test.

EdK

Forumguru
Ik krijg de autoweek vanmiddag binnen, ga eens de test op m'n gemak lezen. In de vorige test tussen Megane Grand Tour en de Golf Variant kwam de O2 al winnaar uit de test. Benieuwd naar deze test.

Deze test staat in auto review en dus niet in autoweek !! denk zal je even waarschuwen voor je je autoweek verscheurt met het zoeken naar die test!!

Ik heb de test al in de Duitse versie gelezen tijdens mijn vakantie in augustus. Ik vond het vooral mooi dat de O2 zijn (technisch identieke) bloedbroeders voorblijft!
Terechte winnaar!

Fabia

† In Memoriam
Alleen erg saai om te zien, zit kraak nog smaak aan. Is wel erg veilig vorm gegeven had best wel wat spannender gekunt.

RDE

Lid
Alleen erg saai om te zien, zit kraak nog smaak aan. Is wel erg veilig vorm gegeven had best wel wat spannender gekunt.

Helemaal mee eens, er had net zo goed Corolla op kunnen staan, was net een evolutie van het voorgaande model. Het veranderen van modelnaam wil niet alles zeggen, maar het valt wel op dat de Auris een stuk beter verkoopt dan zijn voorganger. Het waarom is mij niet duidelijk.....

Bovenaan Onderaan