Muurman , ook sinds kort hier

muurman

Senior Member
Besef net dat ik me niet netjes voorgesteld had. Mijn excuses.
Ik ben erik muurman en rijd sinds kort een octavia 2 facelift
bwjr 2005
tdi gechipt door jd naar ongeveer 145pk

Ben getrouwd en heb een dochter van 4jr.

Hobby is de auto ( en het gezin )

Eigenschappen:
Flexibel
Eerlijk ( ik zeg wat ik denk )
Gebrek aan takt gevoel ....
Wil als ik iets schrijf dit wel eens wat ongelukkig doen. Dit besef ik dan als anderen me niet begrijpen of nog erger ik iets goed bedoel alleen door mijn zin opbouw en woordkeuze op 2 manieren is uit te leggen.

Blacky

Forumguru
Alsnog welkom Erik :bloemen:

Gebrek aan takt gevoel ....
Wil als ik iets schrijf dit wel eens wat ongelukkig doen.
Dit besef ik dan als anderen me niet begrijpen of nog erger ik iets goed bedoel alleen door mijn zin opbouw en woordkeuze op 2 manieren is uit te leggen.

Dat hebben anderen ook en als ze je niet begrijpen zullen het nog maar een keer moeten vragen of je het zo bedoelt of niet. :troost:

Cordoba

Forumguru
Ik had al vaker berichtjes van je gezien Erik, maar bij deze ook 'officieel' welkom.

Dat 'eerlijk' en gebrek aan 'takt', is volgens mij een vaker voorkomende combi (ik zie in de spiegel ook wel eens zo'n figuur).

En wat het schrijven betreft dat op meerdere manieren is uit te leggen: als je gaat zoeken is bijna iedere zin wel op een andere manier uit te leggen, dus dat is ook weer niet zo bijzonder. En als de strekking van een verhaal niet duidelijk is, kan men toch altijd om uitleg/toelichting vragen?

VEEJAY

Forumguru
Welkom, veel aardigere mensen hier hoor Erik, Jos komt hier ook af en toe even kijken.

Heb je auto een maand of twee geleden zien staan in Dieverbrug, nette auto! :)

muurman

Senior Member
Bedoel je de toledo of deze skoda? De toledo is namelijk ook een erg nette auto.
( qua lak zelfs beter , deze skoda heeft onderaan wat steenslag bij de dorpels gelukkig zwart en makkelijk bij te werken )

Bovenaan Onderaan