muziek op usb

Rosinfield

† In Memoriam
Ben van plan muziek op een usb stick te gaan zetten en deze dan in mijn autoradio te steken. Ga de mp3's vanuit Itunes op de stick kopieren.
Ik vraag mij af in hoeverre er dan nog iets terug te zien zal zijn van de structuur, dwz namen van albums, artiesten en nummers en zo ja of je daar dan ook op kunt selecteren.

Wimus

Actief lid
dat hangt er vanaf hoe je muziekfiles benoemd zijn (artiest, track etc) en of je radio dat ondersteund

Trucker

Actief lid
Ik heb een sony radio gehad met usb en alle tracks waren te zien geen mappen
het nadeel was bij de sony als de radio/kontakt uit was begon hij weer bij het begin.
Ik weet niet hoe het zit bij de pioneer.

Gerke

Forumguru
Itunes met DRM worden bij mij niet afgespeeld.

Ik rip de boel zelf van mijn cd's, de Swing geeft alle info die in de id3-tag verwerkt zit weer, je kunt middels info kiezen voor (uit het hoofd) artiest, album, titel, folder en bestandsnaam. Is de info dus aanwezig in het mp3 of wma bestand dan kan dat weergegeven worden. Je moet dus wel de info knop gebruiken om dit zichtbaar te maken, anders zie je alleen track 01, 02 etc

Rosinfield

† In Memoriam
Dank, heb net nog eens in de handleiding zitten lezen en ik krijg de indruk dat het moet kunnen. Anders kan ik hem altijd nog op shuffle zetten.

Wimus

Actief lid
Rosinfield heeft een Pioneer DEH-2200 en ik weet niet hoe die mappen/tracks weergeeft van een USB stick

Trucker

Actief lid
@Gieliovd ja want de radio zenders bleven wel in het geheugen,maar dat was
een paar jaar geleden dus zal dat nu wel veranderd zijn.

Rosinfield

† In Memoriam
Heb op een 16 gb stick allemaal mp3's gezet en dat werkt prima. Kan ook de tracknaam, artiest en albumnaam in het display laten zien. Kan ook met het "vergrootglaasje" zoeken, maar ben er nog niet achter of je dan ook makkelijk door een lijst met albums of artiesten kunt scrollen. Gebruik meestal de shuffle functie, dus dan is het geen punt.

Bovenaan Onderaan