My review op Autoweek.nl

Dutch4x4

Senior Member
Daar krijg je van mij een uitstekende beoordeling voor... /forum/images/graemlins/wink.gif

ougie

Forumguru
Wel grappige site, wel erg veel negatieve en langdradige discussie. Jij hebt de jouwe wel netjes neergezet.

Fabia

† In Memoriam
Oh, die site ken ik al een tijdje. Heb daar, alweer een tijdje geleden, ook mijn review van mijn vorige Fabia op gezet.

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Heb daar &lt;knip&gt; ook mijn review van mijn vorige Fabia op gezet.

[/ QUOTE ]

Wellukku?

VEEJAY

Forumguru
op dit moment zijn de lezers sprakeloos, inderdaad er zijn eigenlijk ook geen woorden voor /forum/images/graemlins/winkie.gif

Potje

Actief lid
Ff zonder flauwekul:
ik heb deze fora wel af zitten struinen voordat ik een keuze heb gemaakt. Niet dat het een rol heeft gespeeld maar het steunt wel een bepaald beeld dat je hebt bij een merk/model.

Ik zou ook maar een Review plaatsen als ik jullie was. En wees gewoon eerlijk.... denk eens aan al die Skoda-rijders die ons trailblazers zullen gaan volgen!

Hoppe

Lid
Er wordt altijd een beetje lacherig gedaan over autoweek maar feit is toch dat veel mensen er naar kijken. Bovendien waren de meeste forum leden toch wel wijs met de hoge notering van Skoda in het dealer klassement en ook nog eens in het model klassement. Leuke review, ik hoop dat ik er over een jaar er ook zo over denk. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
.....ik hoop dat ik er over een jaar er ook zo over denk. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

[/ QUOTE ]

Een jaar?

Ik rij er net 2,5 maand in..... /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan