Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ff zonder flauwekul:
ik heb deze fora wel af zitten struinen voordat ik een keuze heb gemaakt. Niet dat het een rol heeft gespeeld maar het steunt wel een bepaald beeld dat je hebt bij een merk/model.
Ik zou ook maar een Review plaatsen als ik jullie was. En wees gewoon eerlijk.... denk eens aan al die Skoda-rijders die ons trailblazers zullen gaan volgen!
Er wordt altijd een beetje lacherig gedaan over autoweek maar feit is toch dat veel mensen er naar kijken. Bovendien waren de meeste forum leden toch wel wijs met de hoge notering van Skoda in het dealer klassement en ook nog eens in het model klassement. Leuke review, ik hoop dat ik er over een jaar er ook zo over denk. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
.....ik hoop dat ik er over een jaar er ook zo over denk. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif
[/ QUOTE ]
Een jaar?
Ik rij er net 2,5 maand in..... /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.