Ik kreeg problemen met de koppeling dus na de garage, die zag het al erg snel. Vloeistof bakje was leeg en er lekte vloeistof bij de koppelings pedaal. Afspraak gemaakt om de commando cillinder te vervangen wat ook is gebeurd. Na de reparatie werkte de koppeling nog niet goed (wel veel beter maar je moest hem nu wat omhoog helpen) maar dit gebeurde alleen de eerste keer dat je smorgens in de auto stapte, rest van de dag werkte hij prima. Garage weer gebeld en de auto weer gebracht en zei dachten dat er nog wat lucht in zat, dus nog een keer door hun ontlucht. Nu afgelopen vrijdag de auto opgehaald en gisteravond gebeurde het weer.
De garage zei nadat ze het hadden ontlucht er vanuit gingen dat het nu goed was maar dat het anders misschien kon liggen aan de hulpcillinder. Weten jullie of het aannemelijk is dat beide cillinders kapot gaan tegelijk? dat de commando cillinder defect was "leek" aannemelijk gezien de lekkage bij de koppeling maar probleem wat er nu nog lijkt te zijn is dat af en toe de koppelings pedaal omhoog geholpen moet worden maar die freqentie was een keer per dag. Nu na de reparatie is het nog maar een keer gebeurd (moet zo weer weg dus kom er dan wel achter) dus weet niet of het nog steeds elke dag een keer gebeurt maar herkend iemand het nadat de commando cillinder al vervangen is?
De garage zei nadat ze het hadden ontlucht er vanuit gingen dat het nu goed was maar dat het anders misschien kon liggen aan de hulpcillinder. Weten jullie of het aannemelijk is dat beide cillinders kapot gaan tegelijk? dat de commando cillinder defect was "leek" aannemelijk gezien de lekkage bij de koppeling maar probleem wat er nu nog lijkt te zijn is dat af en toe de koppelings pedaal omhoog geholpen moet worden maar die freqentie was een keer per dag. Nu na de reparatie is het nog maar een keer gebeurd (moet zo weer weg dus kom er dan wel achter) dus weet niet of het nog steeds elke dag een keer gebeurt maar herkend iemand het nadat de commando cillinder al vervangen is?