Naafdopjes worden lelijk

OctaviaWest

Actief lid
Mijn naafdoppen zien er niet meer mooi uit. Zie foto. Heeft nog iemand dit? Zouden de nieuwe dopjes afzonderlijk leverbaar zijn (hopelijk niet te duur)?

Aan de velgen scheelt er niks (de plekjes die op de foto te zien zijn, zijn gewoon vuil).

hubcap.JPG

@OctaviaWest, ik had hetzelfde (km.stand 120.00) en heb ze als onderdeel van het groot onderhoud laten vervangen, kreeg later van de garage een rekening van € 50,- voor deze dopjes omdat de leasemaatschappij het vervangen van de dopjes niet wilde betalen, uiteindelijk heeft de garage uit coulance deze kosten voor haar rekening genomen omdat ze door hen waren geplaatst zonder goedkeuring vooraf door leasemaatschappij,

Laatst bewerkt:
Van mijn Octavia 2 waren deze helemaal niet meer toonbaar.
Gewoon 4 wielnaafstickers gekocht en er overheen geplakt.
Lijkt niet op het origineel maar wel stukken goedkoper en de
kans dat ze er nu af gehaald of omgewisseld worden is klein.

Bij aliexpress zag ik meerdere naafdoppen staan, de juiste
maat lijkt me wel belangrijk.

Ik zie dat error404 aliexpress al genoemd heeft.

Bijlagen

• Wielnaafsticker.JPG
    Wielnaafsticker.JPG
    4,1 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Bekend verhaal, heb het ook bij me orginele skoda naafdoppies...
Maar je hoeft ze nog maar één keer aan te schaffen, daarna is de auto net zo lelijk als de dopjes dan....

OctaviaWest

Actief lid
Super bedankt voor de tips. Ik ga de Chinees van Aliexpress een bestelling overmaken denk ik :-)

Ik zie dat ik nog niet de lelijkste gefotografeerd had, er zitten nog veel lelijker tussen. Worden ze vanzelf lelijk, of komt het door product om velgen te reinigen?

Pendragon

Donateur
Ik gebruik wel non-ferro maar dat doe ik altijd al. Ook bij mijn vorige skoda's.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Cordoba

Forumguru
Krijg het idee dat na jarenlange ellende met de kwaliteit van de (groene)logo's (vooral op de motorkap) dit nu overgeslagen is op de naafkapjes.

Bovenaan Onderaan