De auto heeft 2 dagen bij de garage gestaan en ze hebben hem twee keer laten uitlijnen. Dit is waarschijnlijk zonder succes geweest want toen ik hem op mocht halen bleek dat ze de achterbanden, Bridgestone Turanza die ook voor zaten, voor gezet hebben en de nieuwe Continetals naar achter verplaatst hadden. Ik moet toegeven dat het werkt, de auto rijdt weer prima. Maar volgens mij kregen ze hem niet recht met de continentals voor. Nou is mijn eerste vraag aan jullie trouwe lezers van dit forum of iemand hier bekend mee is?
Daarnaast ging mijn auto terug omdat de koppeling een vervelende tik in de koppeling heeft (dit heb ik al eens eerder gemeld in een topic). Door het vervangen van het tweemassa vliegwiel was dit ongeveer 4000 km verholpen, en toen was het helemaal terug. Even voor de duidelijkheid: De koppeling laat een mechanische tik horen bij een groot verschil tussen toeren in de versnellingsbak en motor op het moment dat de koppeling bijna helemaal aangrijpt. Het zijn geen grote toeren verschillen (een vergelijkbare A4 had het nml niet) maar het is duidelijk hoorbaar tussen de 2e, 3e en 4e versnelling.
Omdat mijn dealer al veel tijd in de auto had gestopt mochten ze dit keer van PON geen tijd meer steken in het verhelpen of zoeken naar het probleem maar werd het bij PON gemeld en komen ze erop terug. Mijn tweede vraag is dus of iemand van jullie hier ervaring mee heeft en of het is opgelost? De beschrijving is niet heel duidelijk, maar het is ook moeilijk te omschrijven.
Nou ja, ben benieuwd naar jullie antwoorden.