Navi kent München niet.

SuperBeeb

Forumguru
Mijn Passat Navi Discover Media heeft de kaart van heel Europa in z'n hoofd. Maar vanochtend wilde ik in Garmisch-P een route naar München invoeren en weigerde hij München te herkennen. In plaats daarvan kwam er steeds een plaats München-metnogietserachter, en dat was geen stadsdeel, maar een hele andere plaats.
Op de kaart liet hij wel precies zien waar we reden, dus dat was t probleem niet. We konden heen gelukkig op de telefoonnavi rijden, maar vond t wel vreemd. En navigeren op de terugweg ging wel gewoon.
Iemand een idee? Zitten adressen in grote steden soms niet in het systeem?

SuperBeeb

Forumguru
:tongue: ja uiteraard. Daar was ik ook al, en had ik al meer doelen ingevoerd. Anders was ik nooit in Garmisch aangekomen, maar in Garminge :D
Edit: heb t nog even opgezocht: het was München, gemeente Hirschbach, zo'n 150-200 km recht boven München.

Laatst bewerkt:

CharlesTucker

Forumguru
Munchen zonder puntjes geprobeerd, of Muenchen, of Munich? Ik denk dat er best veel Duitse VW bezitters zouden klagen als München niet bekend is in de navi.

Ik ben overigens wel benieuwd waar dat -metnogietserachter dan ligt, als het geen stadsdeel van München is. Ik heb wat gegoogled, maar niks gevonden. Mooie stad verder wel, dat München, ik heb er heel lang geleden nog eens drie maanden in de buurt gewoond, tijdens m'n stage. Oktoberfest meegemaakt, evenals de "Erste Münchner Rocknacht", wat een takkeherrie was dat, ergens in een oude fabriekshal.

Tees

Donateur
Die speciale tekens viel mij wel tegen toen ik afgelopen weken in Frankrijk was! Een naam met een accent op een e wordt dan dus niet weergegeven als je geen accent invoert. Hadden ze best handiger kunnen regelen in de navi...

CharlesTucker

Forumguru
Ah, Hirschbach, wel nog steeds Bayern, maar inderdaad wel een flink stuk bij de stad München vandaan zeg, ligt vlak bij Nürnberg. Maar wel heel bijzonder, er zullen toch wel meer mensen naar München willen met een Discover Media in hun VW. En dat ie dan zo'n vlek wel (her)kent ...

EdK

Forumguru
Ja maar Porsche is toch ook van het VAG concern ???

Maar dan zal terrein van Mercedes een witte spot zijn op de map...:D

• Leuk
Waarderingen: Tees

SuperBeeb

Forumguru
Nope, vandaag nog een keer geprobeerd: geen München. Wel Berlijn, Stuttgart, Freiburg.
Heel vreemd.

hemi24

Forumguru
Zal morgen eens kijken of mijn Discover Media het wel kent; willen morgen namelijk naar Sea Life München…
Welke kaart heb je geïnstalleerd? De 2110 Van heel Europa?

Laatst bewerkt:

CharlesTucker

Forumguru
Heel vreemd, ik heb het zojuist voor de grap ook even geprobeerd met de Columbus in m'n O3. Hij kan München prima vinden. Hij kon ook m'n hotel in Roskilde vinden deze week, en verder naar Noorwegen ging ook het ook allemaal prima. Hij ging alleen het laatste stukje in Noorwegen even de fout in. Hij probeerde me naar de achterkant van ons gehuurde huisje in Olden te sturen, over een vrijwel onbegaanbaar paadje. Maar het is gelukkig goedgekomen.

SuperBeeb

Forumguru
@hemi24 @RoelF
Zal morgen ook eens kijken, kaart is volgens mij heel Europa, maar in ieder geval heel Dld, meest recente versie. Systeem is van 2017, nog pre-facelift, met 2 draaiknoppen.

SuperBeeb

Forumguru
Zal morgen eens kijken of mijn Discover Media het wel kent; willen morgen namelijk naar Sea Life München…
Welke kaart heb je geïnstalleerd? De 2110 Van heel Europa?
Sea Life in München? Zeker Bodensee-life :D
BMW museum was wel leuk, maar nogal rommelig opgezet. Zou er niet (meer) voor omrijden. Motorwelt was dan eigenlijk meer value for (less) money.

Rallye

Forumguru
ik zal morgen ook eens kijken.

@SuperBeeb Totaal off topic, maar dat vond ik ook. Steeds waren we de weg kwijt. En de hele toren was gericht op hoe duurzaam ze wel niet zijn. Geen oude auto te zien. Mercedes en Porsche hadden dat veel beter voor elkaar.

Bovenaan Onderaan