Naviagatiegeschiedenis wissen Octavia iV Business Plus

Fijne gasten...

Nu is mijn Octavia (iV, Business Plus, 2021) voorzien van een Amundsen systeem en daar heb ik een issue mee... ;)

In al mijn voorgaande Skoda's kon ik netjes mn scherm leeghouden met de laatst (met de hand ingevoerde) navigatie doelen... Die kon ik gewoon met een "laatste reisdoelen wissen" uit het geheugen krijgen...

Echter, in deze versie/uitvoering kan ik die functie dus nergens vinden... Het zou best aan mij kunnen liggen, maar indien niet... Weet iemand waar dat wel te vinden zou zijn?

Thnx!

Laatst bewerkt:

coppe218

Senior Member
Ik heb daar ook wel eens naar gezocht, maar volgens mij heb je een Columbus. Dat is voor zover ik weet in NL standaard op de IV

Ik heb daar ook wel eens naar gezocht, maar volgens mij heb je een Columbus. Dat is voor zover ik weet in NL standaard op de IV
Zou stiekem ook zomaar kunnen... Hoe ik dan bij Amundsen kom, geen idee... Ik kan het ook nergens meer terugvinden... Zal wel aan mij liggen...

De toenmalige bestelinfo omschreef veel ,maar helaas niet het type radio wat er in zat...

Skoda Octavia 1.4 TSI iV PHEV DSG Business Edition Plus

Canon-Eye

Forumguru
Maar als je een foto van jouw systeem toevoegt, zullen de kenners hier je wel kunnen vertellen welk systeem je hebt.
Zeker als je het scherm kunt vinden waar de systeemgegevens (softwareversie etc.) vermeld staan.

spikehome

Forumguru
Dit bracht inderdaad de oplossing! Ik ben met m’n 42 jaar en geen iPhone niet echt van de “swipe”-generatie blijkbaar….

Bedankt voor het meedenken!

Ik heb ook eerst 3x alle menu opties doorlopen.
Uiteindelijk dit geprobeerd en dat werkte nu vergeet ik t nooit meer:)

Bovenaan Onderaan