Navigatie Columbus

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk.beverdam

Nieuw lid
Ik heb pas een Octavia gekocht, bouwjaar 2008 waarin een columbus navigatie gemonteerd is. Werkt allemaal goed, maar de kaarten zijn verouderd. Kan iemand mij helpen om aan een nieuwe navigatie DVD te komen?

Groet Henk

MarcoO2

Forumguru
Welke versie heb je nu? In principe moet je, als je het allemaal netjes wilt doen, even langs de dealer natuurlijk.

O ja, en welkom hier!

is er trouwens een site om na te kijken wat de laatste beschikbare versie is? Mijn is 0031 (amundsen welliswaar) maar er staan behoorlijk grote wegen die al ruim anderhalf jaar open zijn niet op namelijk.

Zijn de update dvd's alleen bij de dealer te verkrijgen of ook bij webshops?

ppaddo

Lid
Oei, v3 is wel heel oud. We zijn inmiddels alweer aanbeland bij versie 8! (onlangs uitgekomen) Die kan je kopen voor rond de 200 euro bij je dealer.
Uiteraard ook te vinden op het www... Kost het je alleen een dual layer dvd en wat tijd ;)

Tallguy

Forumguru
Topic verplaatst en gesloten. Er is "Het grote Columbus" topic (deel 3 al weer) waar genoeg informatie staat over de Columbus. Het was daarom niet nodig geweest een nieuw topic hiervoor aan te maken. Daar staat ook hoe je aan een update kan komen van nieuwe kaarten (je dealer).

Verder (om geen misverstanden te krijgen betreffende het 'vinden' van kaartmateriaal) verwijs ik ook naar onze forumregels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan