Navigatie Cruise

pmassaut

Nieuw lid
Mijn navigatie systeem gaat om te haverklap terug naar de Engelse taal ondanks dat ik hem in het Nederlands heb gezet. Wie heeft het zelfde probleem? Wie weet er een oplossing voor?
407.gif

Pim

Lid
Geen idee, maar de software van de navigatie systemen doet rare dingen. Enige tijd geleden heb ik hier al eens geklaagd over mjn Nexus, die, bij licht overdag, altijd in de nacht-stand schiet, of je de Nexus-verlichting nu op automatisch of op manual zet. Dus altijd even dat lichtknopje bedienen.
Wat denk je, sinds afgelopen week in "manual" doet ie ineens wat ik wil, dus standaard in de dag-stand beginnen.
Nou maar hopen dat ie dit vast houdt.

ByeByePeugeot

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: pmassaut</font><hr />

Mijn navigatie systeem gaat om te haverklap terug naar de Engelse taal ondanks dat ik hem in het Nederlands heb gezet. Wie heeft het zelfde probleem? Wie weet er een oplossing voor?
407.gif

[/ QUOTE ]

Hoi pmassaut,

Ik geloof dat ik op het forum ergens gelezen heb dat jij niet de enige bent. De oplossing die aangedragen werd, is naar de dealer te gaan. Zij kunnen de taal geforceerd op Nederlands zetten, je zal dan niet moeten gaan klooien met taalinstellingen achteraf.

Ik heb geprobeerd het topic te vinden maar helaas.

OP het passat forum op autoweek.nl is het ook aan bod gekomen en daar kan je ook de oplossing lezen.

Skody

Actief lid
Het plotseling overschakelen naar het Engels is een bekend probleempje. Heb het zelf ook met de Cruise gehad. Je kan naar de Skoda-dealer gaan die vervolgens met een handcomputer de taal definitief op Nederlands zet. Kwestie van een minuutje werk. Een en ander zou reeds enige tijd opgelost moeten worden door een software update. Heb hier verder nog niets over vernomen. Succes ermee !!

pmassaut

Nieuw lid
Gisteren naar de dealer geweest. Hij heeft inderdaad de taal geforceerd op Nederlands gezet. Je moet inderdaan dan niet meer aan de taalinstellingen zitten van de maxidot. Geen fraaie oplossing. Het wachten is dus op een maxidot in het Nederlands. Dat zou toch niet zo moelijk moeten zijn.

Bovenaan Onderaan