Navigatie en cd-wisselaar?

JanM

Nieuw lid
Goeienavond iedereen. Mijn naam is Jan en ik rij momenteel in een Octovia 2 combi 1.9 TDI. De wagen beschikt over redelijk wat optie's zoals navigatiesysteem maar heeft geen CD-wisselaar.
Nu is mijn vraag: Is het makkelijk om zelf een cd-wisselaar te installeren of een MP3 speler op aan te sluiten?

Gegroet Jan

Bijlagen

• 43539-IMG_1364 (Medium).JPG
    43539-IMG_1364 (Medium).JPG
    41,1 KB · Weergaven: 17
Ja dat is relatief gemakkelijk. Als je de zoek functie gebruikt vind je diverse links naar het inbouwen van een mp3 speler of wisselaar. Je kan een IceLink kopen van Dension waarop je een ipod kan aansluiten. Er zijn op dit forum genoeg deskundigen die je in detail kunnen helpen.

nomad

Senior Member
Ik heb zelf aan de Nexus een Connects2 interface gehangen en een Sony T70MX MP3 wisselaar. Makkelijk aan te sluiten allemaal. Zit zelf wel te denken aan de overstap naar de Icelink, dus als je een leuk bod doet mag het setje weg.

JanM

Nieuw lid
Aan iedereen van harte bedankt voor de respons en sorry voor mijn laat antwoord.
Maar waar sluiten jullie die dingen op aan.(Moet de navigatie uitgebouwd worden?
En liggen de kabels voor de CD-wisselaar al klaar?

Gegroet jan

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JanM</font><hr />

Aan iedereen van harte bedankt voor de respons en sorry voor mijn laat antwoord.
Maar waar sluiten jullie die dingen op aan.(Moet de navigatie uitgebouwd worden?
En liggen de kabels voor de CD-wisselaar al klaar?

Gegroet jan

[/ QUOTE ]

Ja, even de MFD eruit halen (4 x torx) en de connector erop prikken. Even de zwarte draad aan massa leggen en je hebt 6 cd's tot je beschikking (in geval van wisselaar)

het klopt dat je maar 5 cd's kan pakken.
de 6e cd knop is de knop waar je mee in het menu komt om de andere playlists te bedienen of via je ipod menu te werken.

vdijk

Lid
beste JanM,

Ik zie op de foto een telefoonhouder. Is dit de telefoonhouder die standaard geleverd wordt bij een carkit (Bluetooth of vaste aansluiting)?

Ik heb namelijk een bluetooth carkit besteld, maar wil geen gebruik maken van de houder. Is het mogelijk om op de houder een tomtom -houder te monteren?

Bovenaan Onderaan