Navigatie Fabia 2008

peter86

Nieuw lid
ik heb sinds zaterdag een fabia combi van 2008,
nu wil ik hier een navigatie systeem laten inbouwen om naar Kroatië te gaan.
ik heb al veel slechte ervaringen gehoord over de amundsen dus hier twijfel ik een beetje over.

kan ik beter een merkloos systeem kopen? en werkt dit gewoon met plug en play?
of toch een amundsen?

Michelv.

Forumguru
De Amundsen is zeker niet slecht, misschien wat minder gebruiksvriendelijk en mogelijkheden als een tomtom, maar ziet er vele malen beter uit en het geluid wat er uit komt is goed om aan te horen. Mijn keuze zou de Amundsen zijn, alhoewel ik de mijne heb geruild voor een Columbus:D

Noord26

Forumguru
Maar is dat gewoon plug en play?

Elke auto heeft standaard bekabeling en er zijn stekkers voor te krijgen als verloop naar welke merk je gaat installeren. Ook even een juist inbouwfrontje erbij nemen natuurlijk. Frontje plus kabeltje zal €35,- kosten.

erik2907

Actief lid
Geen smartphone in je bezit met navigatie? Een iPhone (of iPad) met houder werkt net zo goed. Ben je voor minder dan € 100,00 klaar als je de navigatie app koopt van TomTom of Navigon.

Zelf gebruik ik de laatste, waarbij met aanschaf van het gehele pakket (Europa) de kaarten gratis worden ververst indien dit noodzakelijk is.

peter86

Nieuw lid
Ik heb een iphone 5 maar dat vind ik niks om daarmee te navigeren en als ik er niet ben heeft de vrouw nog niks

peter86

Nieuw lid
tjonge jonge, nu heb ik een radio met navi besteld bij navaudio, staat er bij binnen 24 uur in huis.....en wat denk je? nog steeds niks binnen gekregen na 2 weken!
heb al een aantal keren gemaild over waar me radio bleef, maar hij is ineens niet meer op voorraad.......

nu heb ik net even wat recensies opgezocht via google, man man man wat een ellende allemaal zeg ik denk dat ik kan gaan fluiten naar me centen

dus voor de gene die daar ooit iets willen bestellen NIET doen!!

erik2907

Actief lid
Geen thuiswinkelwaarborg deze website van navaudio. En van de Nederlandse taal die ze o.a. gebruiken in hun voorwaarden gaan mijn tenen krom staan!

Toevallig met PAYPAL betaalt? Bij klachten halen zij het bedrag voor je terug. Dat gaat en werkt prima, bovendien zeer simpel. Indien PAYPAL de klacht gegrond verklaart is het binnen één maand terug!

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    12,7 KB · Weergaven: 4

erik2907

Actief lid
Eens even een grote quick scan gedaan. Bij alle artikelen die ik bekeken heb staat dat het geleverd kan worden binnen 24 uur. Gelet op het aantal accessoires, automerken en modellen en via Google Maps hun bedrijfspand in ogenschouw nemende vraag ik mij af waar ze al hun artikelen hebben opgeslagen als ze elk artikel kunnen leveren binnen 24 uur. Nog maar te zwijgen van het inkoop bedrag dat je hiervoor als bedrijf moet voorschieten.

Ik kan het natuurlijk mis hebben ............ maar kijk toch zelf liever iets verder.

peter86

Nieuw lid
Ja daar ben ik helaas ook al achter gekomen, ik heb net een mail gestuurt dat ik voor vrijdag een radio of me geld wil hebben of anders stappen onderneem.
Helaas is dit nog geen garantie dat ik heb geld terug krijg

Bovenaan Onderaan