Navigatie Google Maps

e.dejong73

Nieuw lid
Hallo,

Eigenlijk heb ik een tweetal vragen:

1. VAG heeft Google Earth verwijdert uit de navigaties. Is het mogelijk om dit toch op één of andere manier in te zetten zonder Android Auto?
2. Kan ik Android Auto navigatie - bijvoorbeeld via Google Maps - tonen op mijn digital cockpit?

Ik zoek dus eigenlijk naar een combi Google maps/earth navigatie in combinatie met de digital cockpit. Als Google Maps navigatie wordt gestart via Android Auto, wordt het navigatie scherm op de digital cockpit uitgeschakeld. En dat vind ik juist zo'n meerwaarde hebben voor het tonen van de navigatie.

Hopelijk is hier een oplossing voor te vinden.
Dank voor de reactie(s).

Edwin

P.S. heb een Kodiaq Business Style model 2019.

Herre

Senior Member
Bij VAG kan dat op dit moment helaas niet.... Gebruik zelf bij voorkeur Waze, maar helaas dan niet op het digitale display.

Derooke

Forumguru
Ik gebruik ook met veel plezier Waze. Vooral de stukken die ik ken vergeet ik soms wel een flitspaal staan . (Vorige week nog een boete gehad grrrrr) ik dacht het is niet ver . . . .

Canon-Eye

Forumguru
ik dacht het is niet ver . . .
Als het toch al niet ver is, dan is de tijdwinst door sneller rijden ook te verwaarlozen: dan is het met een paar seconden tot een half minuutje wel bekeken.

Ik heb mijn TomTom een rit van boven de 200 km (waarvan ca. 35 km N-wegen) zowel overdag als 's avonds laten uitrekenen. Maakte een minuut of 7 verschil. Idem op een vaak gereden rit van ca. 130 km waarvan 45 km N-wegen: 3 (drie!) minuten verschil.
De grootste straf voor de schatkist is dus: een paar minuten eerder van huis en gewoon de V-max aanhouden...

Fmoon

Forumguru
Weet iemand hoe je op je Iphone icm Google Maps de licht blauwe lijnen uit kan zetten tijdens het rijden? Ik irriteer me er mateloos aan dat je alternatieve routes krijgt bij elke afslag… wat nog vreselijk omrijden is ook.

Voorbeeld, dit is dus tijdens het rijden. De alternatieve route is dus altijd omrijden. In Frankrijk werd ik er helemaal gek van want je krijgt zo veel blauwe lijnen dat het niet meer te volgen is.

Bijlagen

• F9BCB2E1-3DA5-43C2-8A30-60AD9FFE508E.jpeg
    F9BCB2E1-3DA5-43C2-8A30-60AD9FFE508E.jpeg
    75,9 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt door een moderator:

marco_b

Forumguru
Hmmmm ik herken dat zo niet. Gebruik dagelijks googlemaps en af en toe een grijze lijn wat soms een paar minuten langer is. Maar in de regel zie ik ze niet veel.

Fmoon

Forumguru
Dat had ik voorheen inderdaad ook. Maar het is nu bijna bij elke afslag dat die zo een lijn aangeeft . Kan niks in mijn instellingen vinden erover.

Bovenaan Onderaan