Navigatie octavia columbus HELP

nannekegijsel

Nieuw lid
Ik zit in parijs en de navigatie start op en valt weg.
Geen radio deen cd kortom alles weg.
accu pool al los gehad volgens dealer een oplossing maar heeft niet geholpen.
Is er iemand die een tip heeft om de navigatie weer op te starten.
HELP HELP

MarcoO2

Forumguru
oei da's beroerd! Als je de stroom er al af gehad hebt en het systeem dus gereset hebt, en er is geen resultaat, zijn er niet zoveel andere opties meer lijkt mij.

hemi24

Forumguru
probeer eens een reset: van de bovenste rij knopjes link van de cd/dvd sleuf: "<" en ">" tegelijkertijd met aan de rechterkant "i" (of het knopje van de spraaksturing al naar gelang versie van de Columbus). Dus alle 3 de knopjes tegelijkertijd, een aantal seconden.

Succes

scaled.php

nannekegijsel

Nieuw lid
maar ik wil nog graag naar huis zit Parijs zonder werkend navi
geen radio en een auto vol kids leuke vooruitzicht vinden jullie
wil alleen de columbus in de lucht

MarcoO2

Forumguru
ik snap dat je dat wilt, maar je begrijpt hopelijk dat wij dat vanaf ook niet voor je kunnen fixen. Succes in ieder geval!

Jewepe

Forumguru
@nannekegijsel
Ik weet niet hoe urgent het is, maar je zou eens kunnen proberen de vraag te stellen op het forum van de Navigatiehelpsite: www.navigatiehelpsite.nl Daar zitten een paar wizzards als het gaat om navigatie apparatuur. Ik zou als ik jou was wèl de symptomen en wat je allemaal al geprobeerd hebt erg goed en duidelijk omschrijven. Anders wordt hulp op afstand zo ongeveer hetzelfde als het kopen van een staatslot: als je heel veel geluk hebt win je. Voor het overige: alle sterkte toegewenst

MarcoO2

Forumguru
En als je er echt niet uitkomt, kan je altijd proberen een Parijsse dealer op te zoeken en kijken of die je kan en wil helpen. En als noodgeval kan je, als je telefoon dat aankan, natuurlijk ook een van de vele navigatieprogramma's voor op je mobiel downloaden (en vergeet dan niet ook voor een paar euro een telefoonopladertje voor in de auto te kopen als je die niet hebt).

nomad

Senior Member
Even bij benzinepomp stoppen, kaart kopen, naar huis en daar je probleem oplossen. Voila.

Bovenaan Onderaan