Navigatie Roomster

wimels0505

Nieuw lid
Ik kan een VW RNS-300 navigatiesysteem overnemen van een vriend. Ik zou dit navi systeem graag in mijn Roomster-Scout installeren. De RNS-300 ziet er precies hetzelfde uit als het als optie leverbare TMC navigatie systeem van Skoda. Weet iemand of dit mogelijk is, en moet er eventueel een verloopstekker gebruikt worden. Moet de nieuwe navi ook in de software van de Roomster aangemeld worden?

Hetzer

Forumguru
Ik kan een VW RNS-300 navigatiesysteem overnemen van een vriend. Ik zou dit navi systeem graag in mijn Roomster-Scout installeren. De RNS-300 ziet er precies hetzelfde uit als het als optie leverbare TMC navigatie systeem van Skoda. Weet iemand of dit mogelijk is, en moet er eventueel een verloopstekker gebruikt worden. Moet de nieuwe navi ook in de software van de Roomster aangemeld worden?

Het is een mooi (Blaupunkt) navigatie systeem. Ik denk dat je best voor de details even langs de Skoda of VW dealer kan rijden.

De RNS-MFD en RNS-300 zijn de nieuwere monochroom types en geschikt voor nieuwere VAG Modellen voor Leon II, VW Touran, Golf V, Passat B6 en Skoda Octavia II en ik neem aan ook de Roomster en de Fabia-2

Ik denk dat je wel een andere verloopstekker nodig zult hebben, bij de verschillende RNS-300 systemen die op het internet worden aangeboden kun je ook kiezen tussen de Seat RNS-300, de Skoda RNS-300 en de VW RNS-300//

Het verschil kan ook te maken hebben met de lay out verlichtineg ( groen , blauw of rood)

Bijlagen

• VAND-NAVI-ORIGINAL-VOLKSWAGEN-1-184083.jpg
    VAND-NAVI-ORIGINAL-VOLKSWAGEN-1-184083.jpg
    49,5 KB · Weergaven: 25

wimels0505

Nieuw lid
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik denk ook niet dat Blaupunkt allemaal verschilende versie's fabriceert. Ik zal het nog even bij de Skoda dealer navragen. Ze zullen wel liever willen leveren, als alleen info geven.

Bovenaan Onderaan