Columbus Navigatie update ECE 2023 beschikbaar

Herre

Senior Member
Nu ook via de skoda update site. Helaas krijg ik hem nu echt niet meer op 32gb kaartje. Dus nieuw kaartje en vanmiddag onderweg geïnstalleerd. Of ik er heel blij mee ben weet ik eigenlijk niet.

was altijd gewend dat de navigatie jaren achterloopt, tot mijn verbazing probeert het systeem mij vlak bij huis over de N434 (rijnlandroute) te sturen. Die weg zou in 2023 open gaan, maar gaat nu pas in 2024 open, door leveringsproblemen, schade door brand of zoiets… toch wel lastig als je de komende anderhalf jaar over een niet bestaande weg geleid wordt.
 

diwo220

Senior Member
Heb deze nu ook opgehaald. Paste in eerste instantie ook niet op de 32gb SD, maar na formatteren wel. Past er net op. Nu wil de auto echter de update niet aanpakken. Geeft storing en doet een reboot, terwijl ik alle laatste uitgaven zonder enige hik geinstalleerd heb.
Zijn er anderen met ook deze ervaring?

Mss is een ander Sd kaartje?
 

Herre

Senior Member
Achteraf heb ik echt spijt van deze update. Wordt elke dag totaal verkeerd gestuurd en kan eigenlijk niet meer uitgaan van de navigatie.
 

DiVini76

Forumguru
Download loopt, maar het is alweer even geleden dat ik een update heb binnengehaald en weet even de te volgen stappen niet meer.
Via de zoekfunctie vind ik het ook zo 1-2-3 niet.

Kan iemand me hierbij helpen of de juiste link voor de te volgen stappen doorzetten?
Alvast bedankt en fijne Feestdagen verder!
 
Bovenaan Onderaan