Hallo!
Ik rijd al een paar maanden in een Octavia IV van 2021 en ben daar zeer tevreden mee. Maar ik heb toch een paar dingen die me verbazen of waar ik geen raad mee weet. Ik heb de nieuwste softwareversie erop gezet en gebruik Android (Google Maps) voor navigatie. Ik luister ook regelmatig naar radiostations via internet.
Groet,
J.
Ik rijd al een paar maanden in een Octavia IV van 2021 en ben daar zeer tevreden mee. Maar ik heb toch een paar dingen die me verbazen of waar ik geen raad mee weet. Ik heb de nieuwste softwareversie erop gezet en gebruik Android (Google Maps) voor navigatie. Ik luister ook regelmatig naar radiostations via internet.
- Ik heb gezien dat er af en toe (heel zelden en voor heel kort) navigatieaanwijzingen verschijnen op het display in het midden. Zie de foto. Ik heb geen idee hoe dit voorgoed aangezet moet worden. Ik heb ooit één rit van ongeveer 60 km meegemaakt waar deze aanwijzingen voortdurend te zien waren! Maar daarna nooit meer. Weet iemand hoe dit zit?
- Ik heb gemerkt dat de verbruiksgegevens over een lange periode zichzelf resetten elke 4-5 duizend kilometer. Ongevraagd.
- Ik heb gemerkt dat er plekken in Nederland zijn (steeds dezelfde) waar mijn internetradio opeens stopt met afspelen. Het heeft niets te maken met de GSM-dekking, maar eerder met onder- of bovengrondse leidingen of andere stoorzenders. Ik hoef maar op Play te drukken en het gaat weer vrolijk verder.
Groet,
J.