navigatie.

theo

Nieuw lid
hallo..ik ben nieuw hier op het skodaforum.
Wij zijn bezig met de aanschaf van een Skoda Octavia.elegance.2.0 tdi,,,met alle toeters en bellen er op.
Nu is mijn vraag wie ervaring heeft met de nexus navigatie?Ik lees er toch probleempjes over!
Kan ik er een ander navigatie systeem in zetten?en zo je welke.
Dus een die hetzelfde er in gebouwd is als de nexus van fabriek af.
Volgens de dealer zijn er geen frames voor.
Gr Theo

Niet dat ik iets van het navigatie systeem weet maar: Waarom neem je geen Business Edition: dat is een Elegance met een aantal extra's voor minder geld dan een Elegance.

SkodaMan

Actief lid
De Nexus is een naviagtiesysteem met een groot kleurenscherm en natuurlijk een radio en cd-speler wat mooi past in het dashboard van de O2. Onlangs heb ik een Kenwood dubbel-din systeem aangeschaft met meer mogelijkheden en voor minder geld in een door Skoda geleverd frame. Ook Pioneer heeft dubbel-din systemen dus er zijn weldegelijk alternatieven.

higgy

Forumguru
Om voort te borduren op Skodaman's verhaal: je kunt ook een (prachtige) Kenwood headunit nemen, met de VDO5200 (middels interface) eraan. Naar mijn persoonlijke mening heb je dan de fraaiste headunit met de beste navigatie-pc.

Of je bouwt zelf een 7 of 8" touchscreen (2 din) of een indash schermpje (1 din) samen met een carpc en je hebt een nog fraaier systeem waar je alles op kan films kijken, muziek collectie verschillende GB's groot, gps, internet, ...

Mistraller

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Imhotep</font><hr />

Of je bouwt zelf een 7 of 8" touchscreen (2 din) of een indash schermpje (1 din) samen met een carpc en je hebt een nog fraaier systeem waar je alles op kan films kijken, muziek collectie verschillende GB's groot, gps, internet, ...

[/ QUOTE ]

Die mogelijkheden heb ik ook, alleen met een iets kleiner schermpje...met een pda; werkt geweldig! GPS ontvanger in het vakje bovenop werkt prima. Met een leaseauto is het wel zo handig dat het spul mee kan naar een andere auto, en zo kan je ook nog eens navigeren in een andere auto, of op de fiets. Maar goed, ik neem aan dat de topicstarter dat niet zoekt.

Bovenaan Onderaan