Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij hangt dit af van de versie/bouwjaar van je maxidot. Als je geen Nederlands hebt is het volgens mij ook niet te programmeren. Mijn Octavia uit 2006 had het niet, de huidige wel.
Die van mij is van april 2011 en ik heb geen Nederlands.
Dat betekent ook dat mijn carkit geen nl voice bediening heeft.
Volgens de garage zit er geen nl op.
Grappige is dat wanneer ik het display op chinees zet ik wel nl voicecontrol heb...
Ik vind het maar stom dat je geen NL kunt kiezen (en sommigen weer wel). Ik heb tot nu toe altijd Skoda's gehad waar het niet kon. Mijn bluetooth kan het weer wel en de navigatie kan ook gewoon in NL. Snap er niks van. Ze verkopen toch gewoon aardig wat Skoda's in NL, dan vind ik het ook normaal dat je die taal kunt kiezen. Zorg dan dat je een EU versie hebt en een niet EU versie, want aan Chinees hebben we niks hier.....behalve voor onze Chinese medelanders, maar die moeten maar Nederlands leren
Engels en Duits is toch veel handiger? Toch echt makkelijker dan Chinees hoor. Als je dan een keer een probleempje moet googelen met een exacte melding heb je een veel groter taalgebied en grotere kans op een oplossing.
Waar het mij om gaat is dat ik Engels tegen mijn carkit moet spreken.
Ik moet dus alle nl namen op zijn Engels uitspreken.
Jan wordt Djen etc. Lekker makkelijk maar niet heus.
Staat de carkit niet los van de maxidot? Mijn maxidot heb ik op engels gezet maar ik kan nog steeds hele gesprekken in het nederlands met de dame in mijn carkit voeren. Soms belt ze zelfs iemand voor me! :smirk:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.