Needlesweep/staging

casejunky

Forumguru
Beste forum leden,

Het is al meermaals gevraagd en ik kan er niet wijs uit worden.

Ik had op mijn s2 staging/needlesweep aanstaan even als locking sounds (toeter bij afsluiten auto).

Maar nadat hij bij een dealer is geweest voor een storing reset. Doen deze het niet meer.

Navraag bij de dealer, zij kunnen deze functies kennelijk niet meer terug aanzetten.( Of ze willen het niet)

Nu heb ik zelf wel toegang tot OBDeleven en de bijbehorende pro app. Maar ga niet zelf wat zomaar veranderen. Maar als ik de codes weet of de menu's waar ik moet zijn dan wil ik even kijken of het lukt.

Is er iemand die mij verder kan helpen?

Maartenvds

Forumguru
ik denk dat ze het niet willen dat hoor je wel vaker.

je kan een kijkje nemen op http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html (selecteer dan je type auto) daar staan de longdoding en de bits in. succes!

mocht het niet lukken moet je het maar even laten weten geen probleem om te helpen daar zijn we voor op het forum!

casejunky

Forumguru
En dan even verder lezen. :koffie:
En dan zie je teller test:banghead:

Marco.
Ja klopt

Maar ik kon de auto specifieke model niet kiezen, na bovenstaande uitleg wel. Nu moet dat wel lukken. Thanks

Alleen claxon bij vergrendeling is mij nog een raadsel. Deze schijnt op het alarm gesteld te zijn als ik dat zo lees. Maar ik heb geen alarm voor zover ik weet maar wel de claxon functie gehad.

Bovenaan Onderaan