Nette manier wegbouwen telefoonbeugel

Octavia63amg

Nieuw lid
Ook al gepost in de Octavia III sectie maar hier zitten meer techneuten lijkt het.

Ik ben (voor de Octavia III dus) op zoek naar een beugeltje (passief) waar ik horizontaal een Iphone 4S in kan zetten. Deze wil ik monteren in vakje waar ook die "phonebox" zit. Dan kan ik desnoods met een 10cm laad kabeltje ook die usb poort gebruiken voor laden.

voordeel van beugeltje is dat je wel de hele tijd je "Flitsmeister Dashboard" in je ooghoek hebt.

Iemand een idee?

Rallye

Forumguru
Dat is in Nederland geen optie......

Ik heb hier laatst een foto voorbij zien komen van iemand (jee13?) die zijn telefoon in twee beugeltjes had staan. Heb even gezocht maar kan de foto zo niet terugvinden.

GewwiT

Lid
Brodit maakt mooie pasieve houders, voor mijn Golf 7 hebben ze er één voor onderin het Dashboard, voor de O3 enkel op het ventilatierooster :cry: Zie hier....

Vind je de Kuda houder geen optie voor de O3, vind hem persoonlijk erg geslaagd! Linkje

Joske

Forumguru
ik heb deze momenteel voor op het dashboard van de Faab in afwachting van de O3, kleeft op alles, dashboard, voorruit:

185382

Voor telefoons tot maximaal 9 cm, is ook roteerbaar in alle richtingen. Ben er héél tevreden over ;)

AnyGrip Universal Passive Holder UC
http://www.pdashop.be/winkelstatus/220843

RoelF

Forumguru
Gewoon aan de snelheid houden lijkt met het handigst ;).
Hoewel ik het met je eens ben dat dit te beste oplossing is...

Vind ik deze reacties wat afgezaagd worden. In elk topic waarin iemand vraagt om een oplossing of toepassing, komt de vraag 'waarom het dan wel nodig is'. Kunnen we dat niet gewoon in een disclaimer stoppen bij het aanmelden op het forum en daarna er niet meer over beginnen?

"Door in te loggen beloof ik dat ik geen onveilige zaken zal doen met mijn handig geplaatste Flitsmeister, veelste goedkope ECU-powerbox of vrijgegeven DVD speler."

vandenbogerd

Nieuw lid
Idem hier: ook op zoek naar een houdertje om aan de phonebox mijn Coyote te kunnen monteren.

En dan maar ineens werk proberen te maken van power-on & power-off bij het in- en uitschakelen van het contact...

Bovenaan Onderaan