New Fabia Sedan

Hetzer

Forumguru
Met de invoering van de Combi zal ook naar alle waarschijnlijkheid ook de nieuwe Sedan het levenslicht, omdat de sedan toch een van de meest verkochte carroserie vorm is in met name het oosten van Europa, ook is de fabia 1 sedan ook erg geliefd in Duitsland.

Net zoals de beelden van de Combi, zijn die van de Sedan ook erg schaars

oordeel zelf

Bijlagen

• fabia_03.jpg
    fabia_03.jpg
    38,9 KB · Weergaven: 154
doet mij een beetje aan een oude saab denken kwestie vorming aleen een veel te hoge kont maar voor de rest zie hij er propertjes uit

Bijlagen

• saab.jpg
    saab.jpg
    7,5 KB · Weergaven: 58

Fabia

† In Memoriam
Mijn hemel wat een gedrocht, dat ziet er niet uit. Zag toevallig vandaag nog een sedan rijden.

purk

Senior Member
nee dat moeten ze niet meer willen bij skoda, wordt net zo'n flop als de volkswagen polo sedan ( classic )

okocha

Nieuw lid
Sowieso lijkt dat plaatje van de Sedan wel en erg slechte Photoshop... als ie komt dan zal ie er toch wel wat 'sexier' uitzien?

Fabia

† In Memoriam
Ik help je het hopen. De Fabia zal in eerste instantie toch ontworpen zijn als hatchback. Dus wordt er later voor de sedan versie de achterkant er aan geplakt en dat ziet er vaak niet uit.

Fabia

† In Memoriam
Over Sedan gesproken er is nu ook een Suzuki SX4 sedan. Ben er zelf niet echt kapot van.

Bijlagen

• Suzuki.1.jpg
    Suzuki.1.jpg
    22,7 KB · Weergaven: 26

LenK

Forumguru
Sedan's en Combi's zijn pas mooi (in verhouding) vanaf een lengte van ongeveer 4m50.
Korter = Tuttig

Sportline

Senior Member
Ik hoop heel erg dat die foto van die Fabia photoshop is want anders ....... Het moet niet gekker worden...

Hetzer

Forumguru
Sedan's en Combi's zijn pas mooi (in verhouding) vanaf een lengte van ongeveer 4m50.
Korter = Tuttig

sorry hoor alleen omdat de Octavia Combi iets langer is dan 4.50 dan is dat de norm voor een mooie of juist tuttige Combi of Sedan??
Ik bedoel neem de nieuwe Mini Clubman, dat vind ik persoonlijk toch een erg lekker autootje ,net zoals de Fabia-2 Combi (lengte 4.24!!)
Ik deel wel jouw mening, dat de meeste kleine sedans er niet erg mooi uitzien in verhouding, aan de andere kant kopen heel wat mensen een auto niet voor het mooie, maar voor het gebruiksgemak, ik kan me daarom wel voorstellen dat sommige mensen kozen voor de Fabia Sedan ipv de HB, of voor een Cordoba ipv een Iibiza..

Bijlagen

• img04.jpg
    img04.jpg
    57,8 KB · Weergaven: 10

LenK

Forumguru
De nieuwe Mini Clubman vind ik wel een geinig karretje, door zijn chique detaillering wordt ie mooi.

Omdat deze Mini niet op een gekrompen grote stationwagon lijkt, valt ie niet onder mijn opmerking over minimale lengte voor een stationwagon. Het is een op zichzelf staand model, net als de gewone mini ook uniek is en zich ook niet met andere auto's laat vergelijken.

Daniel

Lid
De nieuwe Mini Clubman CooperS is echt vet en daar zie ik me echt wel in rijden met me gezinnetje.

Tijg

Actief lid
Net zoals de beelden van de Combi, zijn die van de Sedan ook erg schaars

oordeel zelf

Zastava is back. :super:

zastava101.jpg

Fabia

† In Memoriam
De nieuwe Mini Clubman vind ik wel een geinig karretje, door zijn chique detaillering wordt ie mooi.

Omdat deze Mini niet op een gekrompen grote stationwagon lijkt, valt ie niet onder mijn opmerking over minimale lengte voor een stationwagon.

=>Dat is ook met twee maten meten hoor.

Bovenaan Onderaan