New member..

Hallo allemaal.

Ik ben dieseltje, woonachtig in de omgeving Arnhem, in de schaduw van de Posbank.
Ben graag onderweg, met auto, motor en zo af en toe met de straalvogel. ( meestal om wat nieuwe duikplekjes te bezoeken..)
Daardoor dus gezocht naar een auto met ruimte, zowel voor bagage als de portemonnee en dat werd dus de O2.
Prettige diesel uit de VW familie, (heb hiervoor 5 jaar een leon 1.9tdi sport met veel plezier gereden) en een prijs waardoor je niet gelijk de rest van de hobbies hoeft door te strepen!

Affijn een nieuw Skoda-lid met een diesel hart erbij dus..

Groeten,

Dieseltje.

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Dieseltje, leuk verhaal.
Je hebt een straalvogel ? Ik denk dat er 2 forummers ook zo'n apparaat hebben ! Veel fijne kilometers in je auto.

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum , bedankt dat je zo snel er werk van gemaakt hebt :xyxthumbs:
Leuke hobby's heb jij .

straalvogel

Welkom op het forum. Noem mij maar dom, maar wat is een straalvogel?

Euhmm, misschien idd alleen duidelijk in mijn warrige brein.. :-)
Maar ik bedoelde eigenlijk het vervoersmiddel waarvoor ik altijd weer te lang moet sparen om te kort te genieten; het vliegtuig!

Pendragon

Donateur
Kijk, dat is nu de droom van (haast) iederen jong, een eigen vliegtuig en het ding ook nog zelf kunnen besturen. Erg gaaf!

MarcoO2

Forumguru
Ik zie alleen maar dat hij met het vliegtuig onderweg is, niet dat hij er zelf een heeft en ermee vliegt... maar welkom bij de club, Dieseltje!

Pendragon

Donateur
Je hebt gelijk, niet helemaal goed gelezen :)

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Maarten_SFC. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

Helaas helaas...
MarcoO2 heeft gelijk....
Heb wel wat stempeltjes verzameld in mijn rijbewijs, maar in de boeing laat ik me vliegen! (da's veiliger en wel zo chique, toch?..)

Fabia

† In Memoriam
Welkom :473: op dit gezellige forum en wat betreft de stempeltje heb je CE toevallig?

Ik mag alleen niet in zo'n héle lange station sturen.... (heet bus geloof ik..)
En of mijn rijstijl de CE-keur verdient, daar zijn ze bij het CBR nog niet uit! :crazy:

Bovenaan Onderaan