Newbie

hallo allen,

Mijn naam is leon en wil via deze officiele weg mezelf even voorstellen.
Ik ben niet echt merkentrouw moet ik zeggen heb en rijd nu een peugeot 508 sw. Na jarenlang een anti skoda gevoel te hebben gehad nu toch vrij gemakkelijk overstag gegaan en een superb style dsg bussiness met div opties besteld. In mijn ogen een hele mooie auto met mooie achterliggende techniek. Het duurt nog een aantal weken voordat ie binnenkomt en ik hoop via dit forum een impressie te krijgen hoe de ervaringen zijn met de auto. Ik ken de auto alleen vanuit de folder en ik heb hem een keer zien staan bij de dealer, dus ik laat me verrassen.

Gr leon

memoscan

Senior Member
Welkom Ome Leon,
wat mij en vele leden van dit forum al heel lang hebben is een heel goed gevoel bij Ons merk Skoda ! Ik spreek uit ervaring en gezien mijn leeftijd ook al vele merken voorbij zien gaan maar inmiddels al bezig met de 4e Skoda ook mijn beide zonen allang beide Skoda freaks, sucses

EdK

Forumguru
Welkom en er staat meer leesvoer in tijd dan jij in tijd moet wachten op die Skoda.....
Enne die omslag naar Skoda is zeker gekomen na het nieuwe Logo ??
Want met dat oude logo kon je je niet vertonen op verjaardagen !
Heb me Skoda's ook altijd 3 straten verder geparkeerd, en vertelde de familie altijd dat ik lopend was gekomen......:deuk::deuk::deuk:

Bovenaan Onderaan