Newbie

Arnoldotje

Forumguru
Hallo allemaal,

Heb me al een tijdje geleden aangemeld op dit forum, maar vind het toch wel netjes om me even voor te stellen.

Ik ben dus Arnold, ik kom uit Groningen en woon daar samen met mijn vriendin. Sinds juni dit jaar ben ik Skoda-rijder geworden. Ik mocht een andere auto uitzoeken voor mijn werk, en had mijn zinnen op een zo compleet mogelijke Octavia O2 gezet. Eerst bood de leasemaatschappij een gebruikte O2 tdi Ambiente van 2008 aan. Deze leek me wel wat en heb deze dus genomen. Totdat bij de aflevring duidelijk werd dat de leasemij. deze per ongeluk reeds aan iemand anders hadden verkocht. Daar werd mijn onderhandelingspositie niet minder van en dat heeft er toe geleid dat ik nu in een O2 Elegance Attractive Business TDI uit 2008 rij.

Wat meer over mijn auto geschiedenis. Ik ben begonnen in een Porsche 924 uit 1983. In deze auto heb ik 2,5 jaar met enorm veel plezier in gereden. Toen ik ging samenwonen is daar een Volvo V40 uit 1999 voor in de plaats gekomen. Voor mijn werk kreeg ik toen niet veel later een VW Polo uit 2005. Met de komst van de Octavia in plaats van een Polo, is de Volvo verkocht. En mijn wederhelft rijdt nu in een Seat Ibiza 1.2 AZQ uit 2003.

Ik heb me altijd op auto-fora begeven vanwege de grote hoeveelheid aan tips en gebruikservaringen die er te vinden zijn. Gelukkig is dat op dit forum niet anders.

Tot zover mijn introductie.

Groeten Arnold

Gieliovd

Forumguru
Alsnog welkom op het forum en bedankt voor je introductie!

Ja, ook dit is weer een leuk en leerzaam forum :)

Hoop dat je veel plezier hebt van je wagen!

Bovenaan Onderaan