Nexus belangrijke functies

xplain

Forumguru
Dag liefhebbers,

Ik ben op zoek naar een aantal belangrijke functies van de Nexus, bovenop de navigatie en radio/cd. Fungeert dit systeem nog als andere dingen en zo ja de welke?

En een meer concretere vraag: stijgt het volume van de audio bij de nexus ook naarmate je harder rijdt (autosnelweg)? En hoe is de geluidskwaliteit, en dan heb ik het vooral over de ontvangst van de radio, tegenover de Stream radio?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Volgens mij is het dezelfde radio maar dan met pijltjes navigatie.
De mijne doet het trouwens prima hoor, ik weet niet of er wat veranderd is maar het geluid is prima voor een af fabriek radio en speakers.

Ik ken de Nexus niet, maar ik heb de goedkoopste Skoda Radio (Melody) erin zitten en die heeft zelfs al een GALA-functie, dat wil zeggen een snelheidsafhankelijke volume regeling.

Kan haast niet anders dan dat de Nexus dat ook heeft!

xplain

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdRaT</font><hr />

Volgens mij is het dezelfde radio maar dan met pijltjes navigatie.

[/ QUOTE ]

Pijltjesnavigatie? Het Nexus systeem is dacht ik wel iets meer dan dat:
4566-stor.jpg

Sorry, was effe in de war met die andere, cruise heet die volgens mij.
Dit is inderdaad andere koek.
Maar de speakers blijven wel hetzelfde en dat is net zo belangrijk als de radio zelf.
En de prijs is excl. de navigatie cd, wat die kost weet ik niet.
Let wel op dat je de hele rit de cd erin moet laten zitten, zei de dealer nog tegen mij.
Bij die goedkopere hoeft dat niet.
Als je dus naar een cd wilt luisteren en navi tegelijk moet je dus een wisselaar nemen, die kost ook nog een 440 euries.

adee

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Kan haast niet anders dan dat de Nexus dat ook heeft!

[/ QUOTE ]

Klopt! De Nexus beschikt ook over die GALA functie.

Bovenaan Onderaan