Nexus en gebrande (audio) cd's

Espott

Lid
Hallo allemaal,

Laatst een gebrande cd in de nexus gestopt....werkt niet....al mijn cd's getest...geen eentje werkt!?

Weet iemand of ik + of - of een bepaald merk moet gebruiken? Volgens de handleiding moet je cdr's kunnen gebruiken?

Weet iemand of de wisselaar nog te krijgen is en of die misschien wel gebrande cd's speelt?

Alvast bedankt voor de moeite!

skodaoctavia2

Actief lid
ik heb ook een nexus, en cd wisselaar
zolang je wav bestanden erop zet is het geen probleem.
Maar hij speelt geen andere formaten af zoals mp3 etc
ik heb in mijn armleuning een mp3 player liggen en daar ook gelijk de aux aansluiting zitten. daar speel ik mijn mp3 op af
de cd wisselaar doet ook liever originele cd's of de cd's met wav. wel even sluiten naar het branden.
er een schoonmaak cd doorheen halen lost mischien je probleem op mocht je het hier boven al hebben geprobeerd.

Espott

Lid
ik heb ook een nexus, en cd wisselaar
zolang je wav bestanden erop zet is het geen probleem.
Maar hij speelt geen andere formaten af zoals mp3 etc
ik heb in mijn armleuning een mp3 player liggen en daar ook gelijk de aux aansluiting zitten. daar speel ik mijn mp3 op af
de cd wisselaar doet ook liever originele cd's of de cd's met wav. wel even sluiten naar het branden.
er een schoonmaak cd doorheen halen lost mischien je probleem op mocht je het hier boven al hebben geprobeerd.

ok, maar wat voor soort cd's gebruik je dan/ + of - en brand je op een lage snelheid? Waar zit bij mij de aux aansluiting? nog niet kunnen vinden!

bedankt voor je reactie

skodaoctavia2

Actief lid
de aux zit in je armleuning
cd's hebben geen + of - dat zijn dvd's en die pakt ie niet.

ik zie dat je ook een elegance uitvoering hebt dus jij zult ok zo'n aux aansluiting hebben.

Ik heb ook een elegance uitvoering en bij mij zit er ook geen Aux aansluiting. Niet alle Elegance type's hebben het,denk ik. Nog even terugkomen op gekopieerde Cd's. Mijn Nexus doet ook moeilijk met gekopieerde Cd's,maar Cd's van Traxdata kan ik wel afspelen. Misschien kun jij er iets mee. Vr.Gr.Henk.

higgy

Forumguru
Hallo allemaal,

Laatst een gebrande cd in de nexus gestopt....werkt niet....al mijn cd's getest...geen eentje werkt!?

Weet iemand of ik + of - of een bepaald merk moet gebruiken? Volgens de handleiding moet je cdr's kunnen gebruiken?

Weet iemand of de wisselaar nog te krijgen is en of die misschien wel gebrande cd's speelt?

Alvast bedankt voor de moeite!
Brand je op die cd-r's audio in de vorm van .WAV's (gewone audio-cd's dus) of MP3's? In het laatste geval pikt de Nexus blijkbaar geen MP3 (ik heb het apparaat niet gehad dus ken het verder niet)

Espott

Lid
Ik heb ook een elegance uitvoering en bij mij zit er ook geen Aux aansluiting. Niet alle Elegance type's hebben het,denk ik. Nog even terugkomen op gekopieerde Cd's. Mijn Nexus doet ook moeilijk met gekopieerde Cd's,maar Cd's van Traxdata kan ik wel afspelen. Misschien kun jij er iets mee. Vr.Gr.Henk.

ok, ik heb idd ook geen aux in de armleuning....waar hij dan wel zit?

ok cd's van traxdata ga ik dat eens proberen...ik maak gewoon kopietjes van mijn eigen cd's dus geen mp3's.

bedankt voor je reactie!

Rallye

Forumguru
Volgens mij is ergens anders op het forum (ik heb op dit moment geen tijd om te zoeken)het verschil behandeld tussen de Stream met AUX en de Stream zonder. Wellicht ook voor de Nexus.

Mij staat bij dat de Stream zonder AUX wel een menu heeft waarin de AUX voorkomt, en mogelijk achterop zlefs een aansluiting, maar dat deze niet vrij te schakelen is.

Bovenaan Onderaan