nexus navigatie

Wiseguy

Actief lid
Dat is inderdaad exact dezelfde... er staat dan ook het volgende:

Schitterend nieuw orgineel VW-systeem met geheel Europa op 1 DVD. Dit systeem is geschikt voor Volkswagen Touran, Golf V, nieuwe Passat, nieuwe Caddy en Skoda Octavia en de nieuwe Seat Altea .

Deje

Lid
Maar wel in de VW uitvoering, d.w.z. met rood verlichte knoppen en VW logo bij ´t opstarten. In de originele Skoda uitvoering dus groene verlichting en Skoda logo.....
/forum/images/graemlins/icon_smile_dead.gif

Volgens mij is dit niet dezelfde. Het is namelijk hetzelfde type omschrijving (MDF2) die ik nu (hopelijk volgende week) in mijn nieuwe Octavia krijg. En dat is toch echt een CD versie.

Als dit toch de DVD versie is, neem ik aan dat er een aanduiding achter MDF2 komt te staan, als DVD?? /forum/images/graemlins/ahum.gif

Ehhh /forum/images/graemlins/blush.gif niet goed gelezen, er staat inderdaad DVD achter.

RSTDI

Actief lid
Heren aleen voor volkswagen is DVD mogelijk. Helaas of gelukkig voor de andere auto,s van VW groep nog niet.

Wiseguy

Actief lid
OK.... ging het om de uitvoering (CD of DVD)... dan heb ik het verkeerd begrepen.... mijn excuses. Voor Skoda is inderdaad (vooralsnog) alleen de CD versie beschikbaar... maar ik kan me voorstellen dat dat niet lang meer zal duren... Skoda zal er volgend jaar dan ook wel mee komen... ze gaan echt niet zomaar verschillende versies van die MFD2 gebruiken in hun merken.... Op een gegeven moment wordt dat toch wel rechtgetrokken lijkt me.

nomad

Senior Member
En als je niet zo lang kunt wachten neem je toch gewoon de VW versie ? Dat opstartlogo is ook wel overheen te komen en die rode knoppen zie je na een tijdje ook niet meer. Toch ?

Wiseguy

Actief lid
Zouden er ook lampenkitjes zijn om de groene kleur te veranderen in de kleuren van VW of andere kleuren verlichting?

nomad

Senior Member
Ik denk dat de handige knutselaars er vast wel een groen ledje in kunnen zetten. Moet te doen zijn.

KingFish

Nieuw lid
Ik heb de Nexus in mijn Octavia zitten en ik moet zeggen dat het hele display een groen gekleurde backlight heeft. Ledjes van knoppen vervangen is 1 ding maar het display van kleur laten veranderen....

Bovenaan Onderaan